48 -72 aylık okul öncesi dönem çocuklarının öğretmen, anne ve baba algısı nasıldır?
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu çalışmanın amacı, okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 48-72 aylık çocukların öğretmen, anne ve baba kavramına yönelik algılarını ortaya koymaktır. Yöntem: Bu araştırma temel nitel araştırma desenine göre tasarlanmıştır. (Merriam, 2013). Araştırmanın katılımcıları 2018-2019 eğitim öğretim yılında Denizli ilindeki okul öncesi sınıfına devam eden çocuklar arasından kolay ulaşılabilir amaçlı örneklem tekniğine göre seçilmiştir. Katılımcılar 8 araştırmacının her birinin öğretmenlik uygulaması dersi kapsamında uygulama yaptığı sınıfta dönem boyunca gözlemlediği 1 kız 1 erkek olmak üzere toplam 16 çocuktan oluşmaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi, Çocuk, Öğretmen algısı, Anne algısı, Baba algısı
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Şenli, C., Kartal, D., Akıllılar, E., Arslan, K., Yılan, N., Akdağ, N., Ahat, N. ve Alan, Ö. (2019).
48 -72 aylık okul öncesi dönem çocuklarının öğretmen, anne ve baba algısı nasıldır?. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.