48 -72 aylık okul öncesi dönem çocuklarının öğretmen, anne ve baba algısı nasıldır?

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu çalışmanın amacı, okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 48-72 aylık çocukların öğretmen, anne ve baba kavramına yönelik algılarını ortaya koymaktır. Yöntem: Bu araştırma temel nitel araştırma desenine göre tasarlanmıştır. (Merriam, 2013). Araştırmanın katılımcıları 2018-2019 eğitim öğretim yılında Denizli ilindeki okul öncesi sınıfına devam eden çocuklar arasından kolay ulaşılabilir amaçlı örneklem tekniğine göre seçilmiştir. Katılımcılar 8 araştırmacının her birinin öğretmenlik uygulaması dersi kapsamında uygulama yaptığı sınıfta dönem boyunca gözlemlediği 1 kız 1 erkek olmak üzere toplam 16 çocuktan oluşmaktadır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Okul öncesi, Çocuk, Öğretmen algısı, Anne algısı, Baba algısı

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Şenli, C., Kartal, D., Akıllılar, E., Arslan, K., Yılan, N., Akdağ, N., Ahat, N. ve Alan, Ö. (2019). 48 -72 aylık okul öncesi dönem çocuklarının öğretmen, anne ve baba algısı nasıldır?. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.