Okul öncesi öğretmenlerin fen etkinliklerini uygulamada yaşamış oldukları sorunlar

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Çocuğun bilişsel, duygusal, dil ve sosyal becerilerini destekleyerek; çocuğa okulda, toplumda ve ilerleyen hayatta başarıları okul öncesi dönemde verilecek eğitimle desteklenecektir. Erken yaşlardan itibaren çocuklar var olan merak duyguları sayesinde çevresindeki olayları gözlemlemeye, gözlemledikleri olayları yorumlamaya ve merak ettikleri sorulara cevap bulmaya çalışırlar. Bununla birlikte, çocukların kültürel farklılıkları onlara verilen eğitimlerde büyük rol oynayacaktır. Bu kapsamda sınıfında farklı kültürden gelen öğrencileri olan öğretmenlerin fen eğitiminde bu kültürel farklılıklara ne kadar yer verdiklerini ve kullandıkları yöntemlerin ortaya çıkartılması amaçlanmıştır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Okul öncesi eğitim, Fen eğitimi, Kültürel farklılıklar, Durum çalışması

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Simsar, A., Arslan, B., Çetin, S., Tilim, R., Hançer, Ö., Deniz, M. (2019). Okul öncesi öğretmenlerin fen etkinliklerini uygulamada yaşamış oldukları sorunlar. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.