Okul öncesi öğretmenlerin fen etkinliklerini uygulamada yaşamış oldukları sorunlar
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Çocuğun bilişsel, duygusal, dil ve sosyal becerilerini destekleyerek; çocuğa okulda, toplumda ve ilerleyen hayatta başarıları okul öncesi dönemde verilecek eğitimle desteklenecektir. Erken yaşlardan itibaren çocuklar var olan merak duyguları sayesinde çevresindeki olayları gözlemlemeye, gözlemledikleri olayları yorumlamaya ve merak ettikleri sorulara cevap bulmaya çalışırlar. Bununla birlikte, çocukların kültürel farklılıkları onlara verilen eğitimlerde büyük rol oynayacaktır. Bu kapsamda sınıfında farklı kültürden gelen öğrencileri olan öğretmenlerin fen eğitiminde bu kültürel farklılıklara ne kadar yer verdiklerini ve kullandıkları yöntemlerin ortaya çıkartılması amaçlanmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi eğitim, Fen eğitimi, Kültürel farklılıklar, Durum çalışması
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Simsar, A., Arslan, B., Çetin, S., Tilim, R., Hançer, Ö., Deniz, M. (2019). Okul öncesi öğretmenlerin fen etkinliklerini uygulamada yaşamış oldukları sorunlar. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.