Sex education in primary schools: views of teachers

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

All children from their early childhood are concerned about their bodies and observe differences between the sexes. Sexuality is a subject that interests people in most of their lives. Ignorance of children at the end of high school on sexual health and reproductive systems the lack of self-esteem about their bodies and the social and personal consequences of this ignorance, raises the question of the need for program implementation and consolidation of sex education as a school subject from a very young age.
Erken çocukluktan itibaren tüm çocuklar vücutlarıyla ilgilenir ve cinsiyetler arasındaki farklılıkları gözlemler. Cinsellik, insanların yaşamları boyunca ilgilendikleri bir konudur. Lise sondaki öğrencilerin cinsel sağlık ve üreme sistemleri hakkındaki bilgisizliği, vücutlarıyla ilgili özgüven eksikliği ve bu bilgisizliği, sosyal ve kişisel sonuçları, cinsellik eğitimini çok küçük yaştan itibaren okul sisteminin bir parçası haline getirme sorununu düşündürmektedir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Sex education, Primary school, Teachers, Knowledge, Believes, Cinsel eğitim, İlkokul, Öğretmenler, Bilgi

Kaynak

2015 İstanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Papadopoulou, S. (2015). Sex education in primary schools: views of teachers. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (22-23 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.