Sex education in primary schools: views of teachers
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
All children from their early childhood are concerned about their bodies and observe differences between the sexes. Sexuality is a subject that interests people in most of their lives. Ignorance of children at the end of high school on sexual health and reproductive systems the lack of self-esteem about their bodies and the social and personal consequences of this ignorance, raises the question of the need for program implementation and consolidation of sex education as a school subject from a very young age.
Erken çocukluktan itibaren tüm çocuklar vücutlarıyla ilgilenir ve cinsiyetler arasındaki farklılıkları gözlemler. Cinsellik, insanların yaşamları boyunca ilgilendikleri bir konudur. Lise sondaki öğrencilerin cinsel sağlık ve üreme sistemleri hakkındaki bilgisizliği, vücutlarıyla ilgili özgüven eksikliği ve bu bilgisizliği, sosyal ve kişisel sonuçları, cinsellik eğitimini çok küçük yaştan itibaren okul sisteminin bir parçası haline getirme sorununu düşündürmektedir.
Erken çocukluktan itibaren tüm çocuklar vücutlarıyla ilgilenir ve cinsiyetler arasındaki farklılıkları gözlemler. Cinsellik, insanların yaşamları boyunca ilgilendikleri bir konudur. Lise sondaki öğrencilerin cinsel sağlık ve üreme sistemleri hakkındaki bilgisizliği, vücutlarıyla ilgili özgüven eksikliği ve bu bilgisizliği, sosyal ve kişisel sonuçları, cinsellik eğitimini çok küçük yaştan itibaren okul sisteminin bir parçası haline getirme sorununu düşündürmektedir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Sex education, Primary school, Teachers, Knowledge, Believes, Cinsel eğitim, İlkokul, Öğretmenler, Bilgi
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Papadopoulou, S. (2015). Sex education in primary schools: views of teachers. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (22-23 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.