Okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerinde kullandıkları yöntem ve tekniklerin çeşitliliğinin incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Okul öncesi dönemde yaşanan deneyimlerin yetişkinlikteki etkileri düşünüldüğünde, meraklı, sorgulayan, araştıran, inceleyen ve üreten bireylerin yetişmesi açısından fen eğitimi önemlidir.Öğretmenlerin, çocukların merak duygusunu canlı tutacak, problem çözme, keşfetme becerileri ve diğer bilimsel süreç becerilerini kazandırabilecek yöntem ve teknik bakımından zengin içerikli fen etkinlikleri planlamaları gerekmektedir. Araştırmada okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerinde kullandıkları yöntem ve tekniklerin çeşitliliğinin incelenmesi amaçlanmıştır.Öğretmenin kıdemi, çalıştığı yaş grubu ve kurum türünün fen etkinliklerinde kullandıkları yöntem ve tekniklerin çeşitliliğine etkisi ise araştırmanın alt problemleri olarak ele alınmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi eğitimde fen etkinliği, Fen etkinliğinde yöntem ve teknik, Yöntem ve teknik
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kayalı, E. T., Yuvarlak, L. ve Erşan, Ş. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerinde kullandıkları yöntem ve tekniklerin çeşitliliğinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.