Türkiye’de erken çocukluk özel eğitimi ve kaynaştırmaya yönelik okul öncesi öğretmenlerinin görüşleri
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu çalışma erken çocukluk özel eğitim hizmetleri kapsam alanında bulunan, okul öncesi özel eğitim hizmetleri alanında görev yapmakta olan okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitiminde kendini yeterli gördükleri, güçlük çektikleri ve bilgiye gereksinim duydukları konuların incelenmesi ve kaynaştırmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Erken çocukluk, Erken çocukluk özel eğitimi, Kaynaştırma, Okul öncesi öğretmen görüşleri
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Erdapı, A. (2019). Türkiye’de erken çocukluk özel eğitimi ve kaynaştırmaya yönelik okul öncesi öğretmenlerinin görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.