Türkiye’de erken çocukluk özel eğitimi ve kaynaştırmaya yönelik okul öncesi öğretmenlerinin görüşleri

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu çalışma erken çocukluk özel eğitim hizmetleri kapsam alanında bulunan, okul öncesi özel eğitim hizmetleri alanında görev yapmakta olan okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitiminde kendini yeterli gördükleri, güçlük çektikleri ve bilgiye gereksinim duydukları konuların incelenmesi ve kaynaştırmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Erken çocukluk, Erken çocukluk özel eğitimi, Kaynaştırma, Okul öncesi öğretmen görüşleri

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Erdapı, A. (2019). Türkiye’de erken çocukluk özel eğitimi ve kaynaştırmaya yönelik okul öncesi öğretmenlerinin görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.