Globalization and e-commerce: what the future legal framework of e-commerce should look like

Küçük Resim Yok

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

How the future market will look like? For sure the market is clearly targeting to become globalized through digital means. What is the place of the consumer in that area? Can a consumer be protected enough? Let's say a consumer trom the EU buys a product from the USA, which is imported trom China, but is scammed, where did the scam took place?
Gelecekteki pazar nasıl görünecek? Piyasa elbette açıkça dijitalleşerek küreselleşmeyi hedeflemektedir. Bu alanda tüketicinin yeri nedir? Bir tüketici yeterince korunabilir mi? Diyelim ki AB'den bir tüketici, Çin'den ithal edilen ancak sahte olduğu anlaşılan bir ürünü ABD'den satın aldıysa bu sahteciliğin nerede gerçekleşmiş olduğu söylenebilir?

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Globalization, E-commerce, Market, Consumer, Küreselleşme, E-ticaret, Pazar, Tüketici

Kaynak

2018 İstanbul International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Skiadopoulos, S. (2018). Globalization and e-commerce: what the future legal framework of e-commerce should look like. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (114 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.