Education paradigm in 21 century

Küçük Resim Yok

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The term "paradigm" means a strictly scientific theory embodied in a system of concepts lhat express the most eşsential features of reality. lts second meaning is used to characterize the generally recognized sçientific achievements that give the community of specialists a model of posing problems and their solutions over a period. ln this sense, it is used in pedagogical theory to denote conceptual models of education.
"Paradigma" terimi, gerçekliğin en önemli özelliklerini ifade eden bir kavramlar sistemi içinde somutlaştırılmış tamamen bilimsel bir teori anlamına gelir. İkinci anlamı, uzmanlar topluluğuna bir zaman dilimi içinde sorunları ve çözüm önerileri getiren genel kabul görmüş bilimsel başarıları karakterize etmek için kullanılır. Bu anlamda pedagojik teoride eğitimin kavramsal modellerini göstermek için kullanılır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Education, Paradigm, İnfographics, Scribing, Eğitim, Paradigma, İnfografi, Çizim

Kaynak

2018 İstanbul International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Anishchenko, E. and Hurina, A. (2018). Education paradigm in 21 century. Başoğlu, İ., Bayülgen, B., Öztopcu, A. ve Salman, A. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (24-25 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.