Education paradigm in 21 century
Küçük Resim Yok
Tarih
2018
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The term "paradigm" means a strictly scientific theory embodied in a system of concepts lhat express the most eşsential features of reality. lts second meaning is used to characterize the generally recognized sçientific achievements that give the community of specialists a model of posing problems and their solutions over a period. ln this sense, it is used in pedagogical theory to denote conceptual models of education.
"Paradigma" terimi, gerçekliğin en önemli özelliklerini ifade eden bir kavramlar sistemi içinde somutlaştırılmış tamamen bilimsel bir teori anlamına gelir. İkinci anlamı, uzmanlar topluluğuna bir zaman dilimi içinde sorunları ve çözüm önerileri getiren genel kabul görmüş bilimsel başarıları karakterize etmek için kullanılır. Bu anlamda pedagojik teoride eğitimin kavramsal modellerini göstermek için kullanılır.
"Paradigma" terimi, gerçekliğin en önemli özelliklerini ifade eden bir kavramlar sistemi içinde somutlaştırılmış tamamen bilimsel bir teori anlamına gelir. İkinci anlamı, uzmanlar topluluğuna bir zaman dilimi içinde sorunları ve çözüm önerileri getiren genel kabul görmüş bilimsel başarıları karakterize etmek için kullanılır. Bu anlamda pedagojik teoride eğitimin kavramsal modellerini göstermek için kullanılır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Education, Paradigm, İnfographics, Scribing, Eğitim, Paradigma, İnfografi, Çizim
Kaynak
2018 İstanbul International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Anishchenko, E. and Hurina, A. (2018). Education paradigm in 21 century. Başoğlu, İ., Bayülgen, B., Öztopcu, A. ve Salman, A. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (24-25 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.