Kars Merkez'de 2005-2006 eğitim öğretim yılında ilköğretim 7. sınıfta okutulan Türkçe ders kitaplarında bulunan öykü ve şiir metinlerinde metindilbilimsel bir bakış
Küçük Resim Yok
Tarih
2008
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
A language is a habştual phenomenon for mankind and it differs man from other creatures. Every nation has its own language. Aksan (2000:11) defines a language as a structure, which includes every branch of science, art, technology; it is impossible to think humanity and society without language...
İnsanı yeryüzündeki diğer varlıklardan tamamen ayıran, insana has en temel özelliklerden biri olan dil, bir milleti millet yapan yapı taşlarından biridir. Aksan (2000,11) dile ''O, gerek insan, gerekse toplumdan ayrı düşünülemeyecek olan bilim, sanat, teknik gibi bütün alanlarla ilgili bulunan, aynı zamanda onları oluşturan bir kurumdur.''...
İnsanı yeryüzündeki diğer varlıklardan tamamen ayıran, insana has en temel özelliklerden biri olan dil, bir milleti millet yapan yapı taşlarından biridir. Aksan (2000,11) dile ''O, gerek insan, gerekse toplumdan ayrı düşünülemeyecek olan bilim, sanat, teknik gibi bütün alanlarla ilgili bulunan, aynı zamanda onları oluşturan bir kurumdur.''...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Metindilbilim, Ders kitabı, Metin çözümleme, Textology, Textbook, Textanalysis
Kaynak
XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Aşkın Balcı, H. ve Demir, T. (2008). Kars Merkez'de 2005-2006 eğitim öğretim yılında ilköğretim 7. sınıfta okutulan Türkçe ders kitaplarında bulunan öykü ve şiir metinlerinde metindilbilimsel bir bakış / A text linguistics point of view to the texts short stories and poems which are taught in the 7th grade Turkish books in 2005-2006 education year in The Center of Kars. XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006. Maltepe Üniversitesi. s. 233-246.