The aspects of down syndrome in education
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
ln the present study. I will refer to the learning needs of children with down syn- drome, also known as trisomy 21, which is probably the best known chromosomalvabnormality. Specifically, I will discuss about the management and treatment methods that can be used in the learning process to help children with this specificity.
Bu çalışmada ben, öğrenme ihtiyacı olan, çoğunlukla trisomi 21 olarak bilinen ve muhtemelen kromozomal anormallikler içerisinde en çok bilinen grup olan Down sendromlu çocuklardan bahsedeceğim. Özellikle, ben bu çocuklara öğrenme süreçlerinde yardım etmek için kullanılan yönetim ve tedavi yöntemleri hakkında tartışacağım.
Bu çalışmada ben, öğrenme ihtiyacı olan, çoğunlukla trisomi 21 olarak bilinen ve muhtemelen kromozomal anormallikler içerisinde en çok bilinen grup olan Down sendromlu çocuklardan bahsedeceğim. Özellikle, ben bu çocuklara öğrenme süreçlerinde yardım etmek için kullanılan yönetim ve tedavi yöntemleri hakkında tartışacağım.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Down syndrome, Education, Method, Down sendromu, Eğitim, Metot
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Chouchoulianos, I. (2015). The aspects of down syndrome in education. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (18-19 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.