Marketing research on social media Twitter and Instagram using data mining (case study: Go-Jek Endonezya)

dc.contributor.authorTamrin, Mohamad
dc.contributor.authorNurcahya, Muhammad Wahyu
dc.contributor.editorDemircan, Yasemin Şengün
dc.contributor.editorÜnen, Hüseyin Can
dc.date.accessioned2024-07-12T21:30:20Z
dc.date.available2024-07-12T21:30:20Z
dc.date.issued2017en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractThe need for means of transport is currently very important, transport has a very significant role in various aspects of the social, economic, environmental, political, defense and security. One of the transport companies that are currently exist today is GO-JEK. GO-JEK is a transportation company that serves lndonesia origin transport services that can be accessed by using the application. The purpose of this research is to know the opinion of the community associated with GO-JEK and know the marketing strategies that should be applied by the company in the future GO-JEK...en_US
dc.description.abstractUlaşım araçlarına duyulan ihtiyaç şu anda çok önemlidir: ulaşım, sosyal, ekonomik, çevresel, politik, savunma ve güvenlik gibi alanlarda çok önemli bir role sahiptir. Günümüzde halen var olan ulaştırma şirketlerinden biri GO-JEK'tir. GO-JEK, uygulamayı kullanarak erişilebilen Endonezya menşeli ulaşım servislerine hizmet veren bir ulaştırma şirketidir. Bu araştırmanın amacı, GO-JEK ile ilişkili toplumun görüşünü bilmek ve gelecek GO-JEK'te şirket tarafından uygulanması gereken pazarlama stratejilerini bilmektir...en_US
dc.identifier.citationTamrin, M. ve Nurcahya, M. W. (2017). Marketing research on social media Twitter and Instagram using data mining (case study: Go-Jek Endonezya). Demircan, Y. Ş. ve Ünen, H. C. (ed.). 2017 Faculty of Engineering and Natural Sciences International Student Congress içinde (24-25 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage25en_US
dc.identifier.isbn978-975-6750-93-2
dc.identifier.startpage24en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6114
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2017 Faculty of Engineering and Natural Sciences International Student Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY06969
dc.subjectData miningen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectMarketing researchen_US
dc.subjectVeri madenciliğien_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectMarket araştırmasıen_US
dc.titleMarketing research on social media Twitter and Instagram using data mining (case study: Go-Jek Endonezya)en_US
dc.title.alternativeVeri madenciliği kullanarak sosyal medya Twitter ve İnstagram'da market araştırması (vaka çalışması: Go-Jek Endonezya)en_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar