Anxiety of student - teaching
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The aim of this study is to understand student-teacher anxiety during student teaching. The research question was: what are the causes of student teachers' anxiety during student teaching? Qualitative research methodology, with data sources of interviews, audio recordings, student-teacher diaries and observation used for this research.
Bu çalışmanın amacı öğrenci ders anlatırken var olan öğretmen-öğrenci endişesidir. Araştırma sorusu: ders anlatan öğretmen-öğrencinin endişesinin nedenleridir. Bu çalışma için niteliksel araştırma metodolojisi, görüşmelere dair veri kaynakları, ses kayıtları, öğretmen-öğrenci günlükleri ve gözlem kullanılmıştır.
Bu çalışmanın amacı öğrenci ders anlatırken var olan öğretmen-öğrenci endişesidir. Araştırma sorusu: ders anlatan öğretmen-öğrencinin endişesinin nedenleridir. Bu çalışma için niteliksel araştırma metodolojisi, görüşmelere dair veri kaynakları, ses kayıtları, öğretmen-öğrenci günlükleri ve gözlem kullanılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Teaching, Student, Anxiety, Öğretmek, Öğrenci, Endişe
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Can, H. (2015). Anxiety of student - teaching. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (59-60 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.