Pazarlamada ürün farklılaştırma: Geleneksellikten modernliğe

dc.contributor.authorVarsoy, Cem
dc.contributor.authorBayramoğlu, Eser Eke
dc.date.accessioned2024-07-12T21:32:20Z
dc.date.available2024-07-12T21:32:20Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentRektörlük, Kongreler, Uluslararası İşletme ve Pazarlama Kongresien_US
dc.description.abstractDüğüm atarak yapılan dokuma tekniği Orta Asya'da Türklerin yaşadığı bölgede ortaya çıkmış ve dünyaya buradan yayılmıştır. Türkler aynı çağlarda düz dokuma tekniği kullanarak kilim, zili sumak gibi düz dokuma yaygılar yapmışlardır. Elle yapılan bu ürünler dokunduğu günden günümüze gelene dek her gün daha da değer kazanmakta eşsiz sanat ürünlerine dönüşmektedir. Bu çalışmada ise geleneksel motifler özel bir teknikle vaketa deri üzerine işlenerek modern bir teknik geliştirilmiş ve deriye sanatsal bir boyut kazandırılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe weaving technique of tying knots emerged in the region where Turks lived in Central Asia and spread to the world. In the same ages, Turks used flat weaving techniques to produce flat weave rugs such as rugs, zili and sumak. From the day they’ve been weaved, these hand-made products are transformed into unique art products, gaining more and more value every day. In this study, traditional motifs were processed with a special technique on vegetable tanned leather and a modern technique was developed and an artistic dimension was added to the leather.en_US
dc.identifier.citationVarsoy, C. ve Bayramoğlu, E. E. (2019). Pazarlamada ürün farklılaştırma: Geleneksellikten modernliğe / Product differentiation in marketing: From traditional to modernity. International Congress on Business and Marketing. s. 192-200.en_US
dc.identifier.endpage200en_US
dc.identifier.isbn978-605-2124-27-7
dc.identifier.startpage192en_US
dc.identifier.urihttps://icbm.world/?lang=tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6391
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofInternational Congress on Business and Marketingen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY07956
dc.subjectDerien_US
dc.subjectVaketaen_US
dc.subjectKilimen_US
dc.subjectMotifen_US
dc.subjectİşlemeen_US
dc.subjectVegetable Tanned Leatheren_US
dc.subjectRugen_US
dc.subjectMotifen_US
dc.subjectEngravingen_US
dc.titlePazarlamada ürün farklılaştırma: Geleneksellikten modernliğeen_US
dc.title.alternativeProduct differentiation in marketing: From traditional to modernityen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar