Addicted to innovation: spirit of change
Tarih
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The 21st century seems to be an era where a number of countries throughout the world are witnessing huge developments in different fields of life. These developments are apparently due mostly to a policy based on innovation and change adopted by those nations. ln education, research-based innovation which is currently the particular interest of many researchers and the engine of progress in applied fields, is believed to allow future-oriented educators to identify new approaches and methods that may suit the requirements of our changing world and promise make quaIitative leaps beyond current outcomes...
21. yüzyıl, dünya genelinde bir dizi ülkenin hayatın farklı alanlarında büyük bir gelişime tanık olduğu bir çağ gibi görünmektedir. Anlaşılan bu gelişme büyük ölçüde bu ülkeler tarafından kabul edilen inovasyon ve değişime dayalı bir politikadan kaynaklanmaktadır. Eğitim alanında, pek çok günümüz araştırmacısının özellikle ilgi odağı olan ve uygulamalı alanda ilerlemenin motoru olarak kabul edilen araştırmaya dayalı inovasyonun, gelecek odaklı eğitimcilerin değişen dünyamızın gereksinimlerine uygun yeni yaklaşımları ve yöntemleri daha iyi belirlemelerini sağlayacağına ve mevcut sonuçların ötesinde niteliksel sıçrama yapma imkanı sağlayacağına inanılmaktadır...