Post method era

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The term "method" in ELT refers to any theory of language teaching that are re- flected in classroom procedures. For decades, ELT has been a profession obsessed too much with discovering a cure-all method of language teaching and learning. The total number of methods still being an enigma, it is hard to say whether each of them really provides a totally different way to language teaching or simply a variation of the preceding method.
İngilizce öğretmenliği alanındaki metot terimi, sınıf içinde yansıtılan herhangi bir dil öğretim teorisine işaret eder. Yıllardır İngilizce öğretmenliği alanı her şeye çare olan dil öğretim ve öğrenim yöntemini keşfetmeye çalışmakta takılı kalmış bir meslek alanı olmuştur. Toplam metot sayısı hala bir merak konusudur, bunun yanısıra bu metotlardan herhangi birinin dil öğretimine tamamen farklı bir yol kazandırıp kazandırmadığını ya da temelde önde gelen bir metot örneği olup olmadığını söylemek zordur.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

English teacher, Language teaching, Method, Learning method, İngilizce öğretmenliği, Dil öğretim, Öğrenim yöntemi, Metot

Kaynak

2015 İstanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Ermetinler, G. (2015). Post method era. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (65-66 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.