Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinin şube-internet bankacılığında karşılaştırılması

dc.contributor.authorOskaybaş, Kader
dc.contributor.authorGökmen, Cansu
dc.contributor.authorDursun, Tolga
dc.date.accessioned2024-07-12T22:03:00Z
dc.date.available2024-07-12T22:03:00Z
dc.date.issued2014en_US
dc.description.abstractKüreselleşme ve teknolojik gelişmelerle birlikte işletmelerin sürdürülebilirliklerinde ve birbirleriyle olan rekabetlerinde hizmet, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinin önemi artmıştır. Bu nedenle bu araştırma müşteri memnuniyetini, müşteri memnuniyetinde etkili olan hizmet kalitesi faktörlerini (fiziksel unsurlar, heveslilik, güvenlik, güvenilirlik, işlemleri gerçekleştirme, servis çeşitliliği, işlem ücreti bankacılık sektöründe iki farklı kanal olan Şube ve İnternet bankacılığında değerlendirerek karşılaştırma yapmaktadır. İki kanal arasındaki farkların ortaya konularak nedenlerinin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Veri toplama yöntemi olarak uygulanan anket internet üzerinden yapılmış ve 429 katılımcıdan elde edilen veriler istatistiksel tekniklerle değerlendirilmiştir.en_US
dc.identifier.endpage114en_US
dc.identifier.issn1300-0845
dc.identifier.issn1300-0845
dc.identifier.issue41en_US
dc.identifier.startpage95en_US
dc.identifier.trdizinid164305en_US
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/164305
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/9360
dc.identifier.volume11en_US
dc.indekslendigikaynakTR-Dizin
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofÖNERİen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKY04615
dc.titleHizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinin şube-internet bankacılığında karşılaştırılmasıen_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar