Innovative teaching technologies

dc.contributor.authorAlavidze, Nino
dc.contributor.authorChubinidze, Natia
dc.contributor.editorTokcan, İnci Melike
dc.contributor.editorGümüşkaya, Burcu
dc.contributor.editorŞimşir, Dilan
dc.date.accessioned2024-07-12T21:27:25Z
dc.date.available2024-07-12T21:27:25Z
dc.date.issued2017en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractThe articIe deals with the future opportunities in teaching-learning process via modern techno|ogies. ln particular, involving visualizing technologies in it. Today, more than ever. the role of educational technologies in teaching is of great importance because the usage of information and communication technologies. Mostly it is difficult for the students to imagine the thing lecturer is explaining for the first time during the lecture. New material seems to be a bit obscure and understanding level depends on the student's background knowIedge and imaginary abilities. Therefore it is innovation if teachers implement using 3D technologies while explaining the new material. Especially holograms are very compact, easy accessible and vivid for the classroom usage. The lectures will become much more interesting, fewer resources will be spent while teachingllearning process and students will imagine the subject vividly...en_US
dc.description.abstractMakale. modern teknolojiler yoluyla öğrenme öğretme süreçlerindeki gelecek fırsatları ele almaktadır. Günümüzde, eğitimde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı büyük bir önem taşımaktadır. Çoğu zaman, eğitimcinin derste ilk kez anlattığı bir konuyu öğrencinin kafasında canlandırması zordur. Yeni konu. biraz belirsiz görünmekte ve anlama, öğrencinin bilgi altyapısına ve hayal gücüne göre değişmektedir. 8u nedenle, öğretmenlerin yeni konuyu anlatırken 3 boyutlu teknolojiler kullanması yenilik getirecektir. Özellikle. hologramlar sınıfta kullanmak için oldukça etkili, kolay erişilebilir ve canIıdır. Eğitmenler çok daha ilgi çekici hale gelecek. öğrenme-öğretme süreçlerinde daha az kaynak harcanacak ve öğrenciler konuyu canlı olarak zihinlerinde canlandırabileceklerdir. Bu aynı zamanda algılama yeteneklerini de geliştirecektir. Bununla birlikte. uzaya yolculuk yapabildiğinizi veya gerçek rol yapma oyunlarıyla dil öğrendiğinizi ve bunları sınıftan dışarı çıkmadan sıranızdan yapabildiğinizi düşünün...en_US
dc.identifier.citationAlavidze, N. ve Chubinidze, N. (2017). Innovative teaching technologies. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (66-68 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage68en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-96-3
dc.identifier.startpage66en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6004
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY07048
dc.subjectTechnology and educationen_US
dc.subjectEducational technologiesen_US
dc.subjectUse of technology in educationen_US
dc.subjectTeknoloji ve eğitimen_US
dc.subjectEğitim teknolojilerien_US
dc.subjectTeknolojinin eğitimde kullanımıen_US
dc.titleInnovative teaching technologiesen_US
dc.title.alternativeYenilikçi öğretme teknolojilerien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar