The game-a way of socialization and integration of children of primary school age
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
With the upgrading and modernization of the requirement of the different educational socializing methods for the students of primary school the use of gaming activity which activates the cognitive skills is increasing. The didactic game contains high potential compared to other learning activities of the young students having a major influence over the education and development of young people as persons ready to start their lifes...
Ilkokul öğrencilerine yönelik farklı eğitsel sosyalleşme yöntemleri ile ilgili gerekliliklerin ilerlemesi ve modernleşmesi, ile birlikte, bilişsel becerileri harekete geçiren oyun etkinliklerinin kullanımı artmaktadır. Küçük öğrencilerin diğer öğrenme aktiviteleri ile karşılaştırıldığında öğretici oyunlar, yaşama yeni başlayacak genç insanların eğitim ve gelişimleri üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. Oyun, çocuk için temeldir...
Ilkokul öğrencilerine yönelik farklı eğitsel sosyalleşme yöntemleri ile ilgili gerekliliklerin ilerlemesi ve modernleşmesi, ile birlikte, bilişsel becerileri harekete geçiren oyun etkinliklerinin kullanımı artmaktadır. Küçük öğrencilerin diğer öğrenme aktiviteleri ile karşılaştırıldığında öğretici oyunlar, yaşama yeni başlayacak genç insanların eğitim ve gelişimleri üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. Oyun, çocuk için temeldir...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
İlkokul öğrencileri, Primary school students, Çocukların sosyalleşmesi, Socialization of children
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Koleva, D. (2014). The game-a way of socialization and integration of children of primary school age. Dilman, H.ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (31-33 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.