Teaching experiences as a student teacher

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Changing needs in the wor|d bring along changes in language teaching too day by day. For this reason, lots of methods and approaches have been used in language teaching. There is not any specific or accurate method for language teaching. Current methods and approaches can be changed due to the learners' needs, proficiency levels, intelligences, etc. Lots of countries use a common scale for Ianguage learning which is called Common European Framework (CEF). CEF has a Global Scale for language learning. Throughout teaching English Language as a student English teacher many of us encounter some problems.
Dünyada değişen ihtiyaçlar, her geçen gün dil öğretiminde de değişiklikleri beraberinde getirmektedir. Bu nedenle dil öğretiminde birçok yöntem ve yaklaşım kullanıImaktadır. Dil öğretiminde kesin veya doğru bir yöntem yoktur. Güncel yöntem ve yaklaşımlar öğrencilerin ihtiyaçlarına, yeterlilik düzeylerine , zekalarına vb. göre değiştirilebilir. Birçok ülke dil öğretiminde Avrupa Dilleri 0rtak Çerçeve Programı adında ortak bir ölçek kullanmaktadır. Avrupa Dilleri 0rtak Çerçeve Programının dil öğrenimi için kullanılan Küresel Ölçek Skalası vardır. Bir öğrenci öğretmen olarak birçoğumuz İngilizce öğretirken bazı prob- lemlerle karşılaşmaktayız.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Student, Teacher, Language teacher, Öğrenci, Öğretmen, Dil öğretimi

Kaynak

2015 İstanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Demir, D. (2015). Teaching experiences as a student teacher. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (63-64 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.