Teaching experiences as a student teacher
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Changing needs in the wor|d bring along changes in language teaching too day by day. For this reason, lots of methods and approaches have been used in language teaching. There is not any specific or accurate method for language teaching. Current methods and approaches can be changed due to the learners' needs, proficiency levels, intelligences, etc. Lots of countries use a common scale for Ianguage learning which is called Common European Framework (CEF). CEF has a Global Scale for language learning. Throughout teaching English Language as a student English teacher many of us encounter some problems.
Dünyada değişen ihtiyaçlar, her geçen gün dil öğretiminde de değişiklikleri beraberinde getirmektedir. Bu nedenle dil öğretiminde birçok yöntem ve yaklaşım kullanıImaktadır. Dil öğretiminde kesin veya doğru bir yöntem yoktur. Güncel yöntem ve yaklaşımlar öğrencilerin ihtiyaçlarına, yeterlilik düzeylerine , zekalarına vb. göre değiştirilebilir. Birçok ülke dil öğretiminde Avrupa Dilleri 0rtak Çerçeve Programı adında ortak bir ölçek kullanmaktadır. Avrupa Dilleri 0rtak Çerçeve Programının dil öğrenimi için kullanılan Küresel Ölçek Skalası vardır. Bir öğrenci öğretmen olarak birçoğumuz İngilizce öğretirken bazı prob- lemlerle karşılaşmaktayız.
Dünyada değişen ihtiyaçlar, her geçen gün dil öğretiminde de değişiklikleri beraberinde getirmektedir. Bu nedenle dil öğretiminde birçok yöntem ve yaklaşım kullanıImaktadır. Dil öğretiminde kesin veya doğru bir yöntem yoktur. Güncel yöntem ve yaklaşımlar öğrencilerin ihtiyaçlarına, yeterlilik düzeylerine , zekalarına vb. göre değiştirilebilir. Birçok ülke dil öğretiminde Avrupa Dilleri 0rtak Çerçeve Programı adında ortak bir ölçek kullanmaktadır. Avrupa Dilleri 0rtak Çerçeve Programının dil öğrenimi için kullanılan Küresel Ölçek Skalası vardır. Bir öğrenci öğretmen olarak birçoğumuz İngilizce öğretirken bazı prob- lemlerle karşılaşmaktayız.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Student, Teacher, Language teacher, Öğrenci, Öğretmen, Dil öğretimi
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Demir, D. (2015). Teaching experiences as a student teacher. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (63-64 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.