The use of social networks for startups
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
ln our time there there is a high potential of businessmen around the world that quite possibly want to start their own businesses, but eventually something is impeding them to do so. The idea of creating a common platform for people who want to start their own businesses or develop a project is not new but, unfortunately. at the moment there is no common platform that would unite all the needs of future startup-ers.
Günümüzde dünyanın her yerinde yüksek potansiyeli olan kendi işini açmak isteyen iş adamları vardır ama sonunda bir şeyler onlara engel olur. Kendi işlerini kurmak isteyen insanlar için ortak bir platform oluşturma fikri yeni olmasa da hala yeni iş kuracakların bütün ihtiyaçlarını karşılamak ve onları bir araya getirmek için ortak bir platform yok.
Günümüzde dünyanın her yerinde yüksek potansiyeli olan kendi işini açmak isteyen iş adamları vardır ama sonunda bir şeyler onlara engel olur. Kendi işlerini kurmak isteyen insanlar için ortak bir platform oluşturma fikri yeni olmasa da hala yeni iş kuracakların bütün ihtiyaçlarını karşılamak ve onları bir araya getirmek için ortak bir platform yok.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Social network, Facebook, Twitter, Communication, Sosyal ağ, İletişim
Kaynak
2015 İstanbul International Communication Students Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Moskalenko, V. ve Leontiev, I. (2015). The use of social networks for startups. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (41-42 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.