The use of social networks for startups

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

ln our time there there is a high potential of businessmen around the world that quite possibly want to start their own businesses, but eventually something is impeding them to do so. The idea of creating a common platform for people who want to start their own businesses or develop a project is not new but, unfortunately. at the moment there is no common platform that would unite all the needs of future startup-ers.
Günümüzde dünyanın her yerinde yüksek potansiyeli olan kendi işini açmak isteyen iş adamları vardır ama sonunda bir şeyler onlara engel olur. Kendi işlerini kurmak isteyen insanlar için ortak bir platform oluşturma fikri yeni olmasa da hala yeni iş kuracakların bütün ihtiyaçlarını karşılamak ve onları bir araya getirmek için ortak bir platform yok.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Social network, Facebook, Twitter, Communication, Sosyal ağ, İletişim

Kaynak

2015 İstanbul International Communication Students Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Moskalenko, V. ve Leontiev, I. (2015). The use of social networks for startups. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (41-42 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.