The integration of IOT technology into the existing consumer products

Küçük Resim Yok

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This study aims to investigate the opportunities. the motivations and the results of integrating lOT technology into existing everyday products. Within the study the reasons for being connected, the types of connection and the tunctional gains of their connectivity will be discussed through selected product examples which have the ability to represent different patterns.
Bu çalışma, fırsatların, teşviklerin ve lOT teknolojisinin mevcut gündelik ürünlere entegrasyonunun doğuracağı sonuçların araştırılmasını hedefler. Bu çalışma kapsamında, bağlı olunmanın nedenIeri, bağlantı şekilleri ve bağlanırlığın işlevsel kazanımları, farklı yapıları temsil edebilecek seçilmiş ürünler üzerinde örneklemeler ile değerlendirilecektir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Technology, Integration, Consumer, Teknoloji, Entegrasyon, Tüketici

Kaynak

2018 İstanbul International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Coşkun, M.S. (2018). The integration of IOT technology into the existing consumer products. Başoğlu, İ., Bayülgen, B., Öztopcu, A. ve Salman, A. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (49-50 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.