The integration of IOT technology into the existing consumer products
Küçük Resim Yok
Tarih
2018
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This study aims to investigate the opportunities. the motivations and the results of integrating lOT technology into existing everyday products. Within the study the reasons for being connected, the types of connection and the tunctional gains of their connectivity will be discussed through selected product examples which have the ability to represent different patterns.
Bu çalışma, fırsatların, teşviklerin ve lOT teknolojisinin mevcut gündelik ürünlere entegrasyonunun doğuracağı sonuçların araştırılmasını hedefler. Bu çalışma kapsamında, bağlı olunmanın nedenIeri, bağlantı şekilleri ve bağlanırlığın işlevsel kazanımları, farklı yapıları temsil edebilecek seçilmiş ürünler üzerinde örneklemeler ile değerlendirilecektir.
Bu çalışma, fırsatların, teşviklerin ve lOT teknolojisinin mevcut gündelik ürünlere entegrasyonunun doğuracağı sonuçların araştırılmasını hedefler. Bu çalışma kapsamında, bağlı olunmanın nedenIeri, bağlantı şekilleri ve bağlanırlığın işlevsel kazanımları, farklı yapıları temsil edebilecek seçilmiş ürünler üzerinde örneklemeler ile değerlendirilecektir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Technology, Integration, Consumer, Teknoloji, Entegrasyon, Tüketici
Kaynak
2018 İstanbul International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Coşkun, M.S. (2018). The integration of IOT technology into the existing consumer products. Başoğlu, İ., Bayülgen, B., Öztopcu, A. ve Salman, A. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (49-50 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.