Developing fine motor skills through line drawing of children with mental retardation (7-8 years of age)

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The aim of the current study is to cultivate fine motor skills in children 7-8 years of age, with mental retardation through developing habits and skills in the areas of copying and percepLions. The methods used in this study are: . Pedagogical experiment with the TEACCH conception . IQ level research by using Florence Goodenough Draw-a - Person test . Analysis of children drawings.
Bu çalışmanın amacı, mentaI engeli olan 7 - 8 yaş çocuklarının algılama ve kopya etme becerileri doğrultusunda ince motor becerilerini geIiştirmektir. Kullanılan yöntemler; - TECCH gözetiminde pedagojik deney - Florance Good enough Draw-a-Person Test'ini kullanarak çocuklarını IQ düzeylerini ölçmek - Çocukların çizimlerinin analiz edilmesi.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Mentally retarded children, Motor skills, Zihinsel engelli çocuklar, Motor becerileri

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Koev, S.V. (2014). Developing fine motor skills through line drawing of children with mental retardation (7-8 years of age). Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (71-72 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.