Okulöncesi eğitim kurumlarının yöneticilerinin bilgisayarlı eğitim hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi

dc.authorid0000-0002-5120-7381en_US
dc.contributor.authorGüven, Yıldız
dc.contributor.authorŞahin, Fatma
dc.date.accessioned2024-07-12T20:39:01Z
dc.date.available2024-07-12T20:39:01Z
dc.date.issued1999en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.description.abstractThis study was aimed to establish the usage and the value of microcomputers as an educational tool in preschools getting the views of administers. 87 administrators were sampled from prschools located in the city of Istanbul. The results showed that 87.06% of administrators indicated the computers as very nessesary tools for teaching while 12.93% found them unnessesary or not very nessesary.en_US
dc.identifier.citationGüven, Y. ve Şahin, F. (1999). Okulöncesi eğitim kurumlarının yöneticilerinin bilgisayarlı eğitim hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi. Öneri Dergisi. 11(2), s. 73-79.en_US
dc.identifier.endpage79en_US
dc.identifier.issn2147-5377
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage73en_US
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/maruoneri/issue/52337/685699
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/1110
dc.identifier.volume11en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMarmara Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofÖneri Dergisien_US
dc.relation.isversionof10.14783/maruoneri.685699en_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY03193
dc.titleOkulöncesi eğitim kurumlarının yöneticilerinin bilgisayarlı eğitim hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesien_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar