CPD strathclyde: a model for student led professional learning

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This paper will explore the design and development of the student-led Continuing Professional Development in Education Society at the Unıversity ot Skathclyde in Glasgow, Scotland (CPD Skathclyde). CPD Skathclyde was founded in 2011 by a group of undergraduate Primary Education students from across diflerent cohorts. The idea stemmed from several catalytic discussions where these students raised the possibility of gaps in their learning despite the excellent standard of lnitial Teacher Education provided at the University...
Bu çalışma. Glasgow- Strathclyd Üniversitesi Eğitim Topluluğu ile gerçekleştirilen, mesleki gelişimde öğrenci liderliğine ilişkindir. CPD Strathclyd, 2011 yılında kurulan, farklı alanlarda lisans öğrencileri tarafından yönetilen bir öğrenci girişimidir. Gurubun ana fikri öğrencilerin öğrenmede yaşadığı problemleri ve gelişimseI eksiklikleri tartışma platformları aracılığı ile saptayarak, bireysel öğrenmelerini iyileştirmektir, Bir öğrencinin üniversite hayatını ne kadar uzun surede tamamladığından daha önemlisi ne kadar etkili uygulayıcılar olduklarıdır...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

CPD strathclyde, Student union, Professional development, Öğrenci birliği, Mesleki gelişim

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Hutton, R. ve MacPhee, A. (2014). CPD strathclyde: a model for student led professional learning. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (61-63 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.