CPD strathclyde: a model for student led professional learning
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This paper will explore the design and development of the student-led Continuing Professional Development in Education Society at the Unıversity ot Skathclyde in Glasgow, Scotland (CPD Skathclyde). CPD Skathclyde was founded in 2011 by a group of undergraduate Primary Education students from across diflerent cohorts. The idea stemmed from several catalytic discussions where these students raised the possibility of gaps in their learning despite the excellent standard of lnitial Teacher Education provided at the University...
Bu çalışma. Glasgow- Strathclyd Üniversitesi Eğitim Topluluğu ile gerçekleştirilen, mesleki gelişimde öğrenci liderliğine ilişkindir. CPD Strathclyd, 2011 yılında kurulan, farklı alanlarda lisans öğrencileri tarafından yönetilen bir öğrenci girişimidir. Gurubun ana fikri öğrencilerin öğrenmede yaşadığı problemleri ve gelişimseI eksiklikleri tartışma platformları aracılığı ile saptayarak, bireysel öğrenmelerini iyileştirmektir, Bir öğrencinin üniversite hayatını ne kadar uzun surede tamamladığından daha önemlisi ne kadar etkili uygulayıcılar olduklarıdır...
Bu çalışma. Glasgow- Strathclyd Üniversitesi Eğitim Topluluğu ile gerçekleştirilen, mesleki gelişimde öğrenci liderliğine ilişkindir. CPD Strathclyd, 2011 yılında kurulan, farklı alanlarda lisans öğrencileri tarafından yönetilen bir öğrenci girişimidir. Gurubun ana fikri öğrencilerin öğrenmede yaşadığı problemleri ve gelişimseI eksiklikleri tartışma platformları aracılığı ile saptayarak, bireysel öğrenmelerini iyileştirmektir, Bir öğrencinin üniversite hayatını ne kadar uzun surede tamamladığından daha önemlisi ne kadar etkili uygulayıcılar olduklarıdır...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
CPD strathclyde, Student union, Professional development, Öğrenci birliği, Mesleki gelişim
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Hutton, R. ve MacPhee, A. (2014). CPD strathclyde: a model for student led professional learning. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (61-63 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.