The teaching profession: a conscious choice of the future pedagogical specialists

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Career choice for a young person is essential for his or her future development. lt can be defined as one of the key events in the life of the young person. Modern society provides opportunities for realization in many different directions. Some see their future in the field of economics, medicine, or law, but targeting pedagogy and the teaching profession is a vocation. ln the choice of one or other profession, we are guided by different motives and needs...
Meslek seçimi, bir gencin geleceğini belirlemekte en hayati önemde olaylardan biri olarak kabul edilir. Modern toplum bu konuda pek çok farklı seçenekler sunar. Bazıları, geleceğini ekonomi alanında, eczacılıkta veya tıpta görür. Bir veya diğer mesleğin seçiminde farklı motivasyon yolları ve ihtiyaçları bizi motive eder, Fakat çoğu zaman yapmak istediğimiz meslek eğitim süreci sınavında şekillenir. Öğretmenden beklenen davranışlar sadece bilgi, beceri ve rekabet gücü kazanımlarına ilişkin değildir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Teaching, Pedagogy, Training process, Öğretmenlik, Pedagoji, Eğitim süreci

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Stratieva, G.B. (2014). The teaching profession: a conscious choice of the future pedagogical specialists. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (42-43 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.