İlkokul ve ortaokul ders kitaplarının fiziksel özelliklerinin incelenmesi
dc.authorid | 0000-0002-8835-5150 | en_US |
dc.contributor.author | Ayçiçeği, Ayşe | |
dc.contributor.author | Oktay, Ayla | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:39:00Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:39:00Z | |
dc.date.issued | 1996 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü | en_US |
dc.description.abstract | Tu?rk eg?itim sisteminde ilkokuldan başlayıp u?niversiteye kadar bazı derslerin her yıl okutulmasına rag?men o?g?rencilerin bu derslerle ilgili yeterli bilgiye sahip olamaması, o?g?rencinin derslere ilgisizlig?i, c?og?unun okulu sıkıcı yerler olarak sistemimizdeki ne tu?r eksiklikler bizi bu noktaya getirmiş olabilir? | en_US |
dc.identifier.citation | Ayçiçeği, A. ve Oktay, A. (1996). İlkokul ve ortaokul ders kitaplarının fiziksel özelliklerinin incelenmesi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi. 8(8), s. 33-40. | en_US |
dc.identifier.endpage | 40 | en_US |
dc.identifier.issn | 2147-5202 | |
dc.identifier.issue | 8 | en_US |
dc.identifier.startpage | 33 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/pub/maruaebd/issue/363/2025 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/1099 | |
dc.identifier.volume | 8 | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Marmara Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Uluslararası Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY02841 | |
dc.title | İlkokul ve ortaokul ders kitaplarının fiziksel özelliklerinin incelenmesi | en_US |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |