The communicative teaching approach

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Multiculturalism both in society and in education is a reality in the 21st century and the education system must be adjusted to meet the needs of a multicultural class. The teacher as a vehicle of education needs to take a new role, facilitator - advisor to serve the needs of diverse student population. The need to develop new alternative methods of language leaching led to the development of the communicative approach a new approach in the field of the language teaching which seems to best fit the new teaching needs.
21.yyın gerçekliği olan çok kültürlülük hem toplumda hem de eğitimde, çok kültürlü ortamların ihtiyaçlarını karşılayabilecek şekilde düzenlenebilir olmalıdır. Eğitimde yeni bir araç olarak öğretmenin yeni rolü, kolaylaştırıcı, çeşitli öğrenci gruplarının ihtiyaçlarına yol gösterici olmaktır. Dil öğretiminde yeni bir alternatif yol geliştirme ihtiyacı, iletişimsel yaklaşımın geliştirilmesine öncülük etmiştir. DiI öğretimi alanındaki bu yeni yaklaşım, bu alandaki ihtiyaca cevap verebilecek en iyi öğretim yaklaşımlarındandır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Communicative language teaching, Interculturalism, Bilingualism, Linguistic ability-competence, Communication, İletişimsel dil öğretimi, Kültürlerarası, İki dillilik, Dilbilimsel yetenek-yeterlik, İletişim

Kaynak

2015 İstanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Monemvasioti, M. (2015). The communicative teaching approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (20-21 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.