The communicative teaching approach
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Multiculturalism both in society and in education is a reality in the 21st century and the education system must be adjusted to meet the needs of a multicultural class. The teacher as a vehicle of education needs to take a new role, facilitator - advisor to serve the needs of diverse student population. The need to develop new alternative methods of language leaching led to the development of the communicative approach a new approach in the field of the language teaching which seems to best fit the new teaching needs.
21.yyın gerçekliği olan çok kültürlülük hem toplumda hem de eğitimde, çok kültürlü ortamların ihtiyaçlarını karşılayabilecek şekilde düzenlenebilir olmalıdır. Eğitimde yeni bir araç olarak öğretmenin yeni rolü, kolaylaştırıcı, çeşitli öğrenci gruplarının ihtiyaçlarına yol gösterici olmaktır. Dil öğretiminde yeni bir alternatif yol geliştirme ihtiyacı, iletişimsel yaklaşımın geliştirilmesine öncülük etmiştir. DiI öğretimi alanındaki bu yeni yaklaşım, bu alandaki ihtiyaca cevap verebilecek en iyi öğretim yaklaşımlarındandır.
21.yyın gerçekliği olan çok kültürlülük hem toplumda hem de eğitimde, çok kültürlü ortamların ihtiyaçlarını karşılayabilecek şekilde düzenlenebilir olmalıdır. Eğitimde yeni bir araç olarak öğretmenin yeni rolü, kolaylaştırıcı, çeşitli öğrenci gruplarının ihtiyaçlarına yol gösterici olmaktır. Dil öğretiminde yeni bir alternatif yol geliştirme ihtiyacı, iletişimsel yaklaşımın geliştirilmesine öncülük etmiştir. DiI öğretimi alanındaki bu yeni yaklaşım, bu alandaki ihtiyaca cevap verebilecek en iyi öğretim yaklaşımlarındandır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Communicative language teaching, Interculturalism, Bilingualism, Linguistic ability-competence, Communication, İletişimsel dil öğretimi, Kültürlerarası, İki dillilik, Dilbilimsel yetenek-yeterlik, İletişim
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Monemvasioti, M. (2015). The communicative teaching approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (20-21 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.