Kurumsal yönetimlerde finansal ve etik kararlar / Ethics and financial decisions in corporate governance
Yükleniyor...
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
T.C.Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Ticari hayatta faaliyet gösteren tüm kurumsal şirketlerin temel amacı, toplumun gereksinim duyduğu mal ve hizmetleri karşılamakla birlikte şirket faaliyetlerinin sürdürülebilirliğini sağlayacak gerekli getiriyi ve ticari itibarı sağlamaktır. Kurumsal şirketlerin marka değerini koruma ve yükseltmeleri şirket stratejilerinin doğru tanıtım algılamasının yapılmasıyla mümkündür. Kurumsal yönetimler bu algılamayı etik değerler üzerinden yaygın ve doğru yöntemleri halinde marka değerlerinin korunmasını ve sürdürülebilirliğini sağlayabilirler. Küreselleşen iş dünyasında 1997 yılında Uzak Doğu’da başlayan ve tüm Dünya’yı sarsan skandallardan sonra, Amerika’da, Avrupa’da yaşanan şirket skandalları kurumsal yönetim ilkelerinin yazılımını ve uygulanmasını gerekli kılmış, başta ABD olmak üzere birçok yeni yasal düzenlemelerin çıkarılmasını zorunluluk haline getirmiştir.
The main purpose of the entire enterprise companies that operate commercial life of the community need to meet the goods and services necessary to ensure the sustainability of the company activities and business reputation is to return. Preserving and enhancing the brand value of corporate companies making detection possible with the right promotional strategies. Corporate management of this common perception of ethical values and brand values into the correct method can provide protection and sustainability. Globalized business world in 1997 in the Far East began and all the world-shaking scandals in the United States, Europe experienced in the corporate scandals of corporate governance software and implementation necessitated, including the USA many new regulations removal of the obligation has become.
The main purpose of the entire enterprise companies that operate commercial life of the community need to meet the goods and services necessary to ensure the sustainability of the company activities and business reputation is to return. Preserving and enhancing the brand value of corporate companies making detection possible with the right promotional strategies. Corporate management of this common perception of ethical values and brand values into the correct method can provide protection and sustainability. Globalized business world in 1997 in the Far East began and all the world-shaking scandals in the United States, Europe experienced in the corporate scandals of corporate governance software and implementation necessitated, including the USA many new regulations removal of the obligation has become.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Küreselleşme, Finansal Kararlar, Etik Değerler, Skandallar, Merkez Bankası, Globalization, Financial Decisions, Ethics, Scandals, The Central Bank
Kaynak
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
1
Sayı
1
Künye
Gülay, İ. ve Gülay, B. (2014). Kurumsal yönetimlerde finansal ve etik kararlar / Ethics and financial decisions in corporate governance, Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, T.C. Maltepe Üniversitesi, 1(1), s.29-40.