Çocukların oyuncakları: uyaran fazlalığı doyuran azlığı
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Giriş: Çocuk oyuncaklar aracılığıyla paylaşma, yardımlaşma, işbirliği gibi sosyal alana ilişkin becerilerini geliştirmekte, mutluluk, üzüntü, kızgınlık gibi duygularını rahat bir şekilde ifade etme olanağı bulmaktadır (Canlı, 214: 27). Oyuncaklar, çocukların oyun yönelimleri ve oyunun teması ile yakın ilişkisi bulunmaktadır (Kim, 2002). En iyi oyuncağın çocuğun sadece bir kez oynayıp bıraktığı değil sürekli oynamak isteyeceği, oynadığı süreçte ona haz veren oyuncak olduğu söylenmektedir (Egemen ve diğ. 2004: 40).
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Oyuncak, Doyumsuzluk, Duyarsızlık, Gelişim
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Güney, A., Kaya, E., Bıdı, K., Gündüz, K., Altın, Ü., Ceylan, Ş. (2019). Çocukların oyuncakları: uyaran fazlalığı doyuran azlığı. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.