Okul öncesi dönemde yaygın görülen kavram yanılgılarına ilişkin öğretmen görüşleri
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu çalışmanın amacı okul öncesi dönemde yaygın görülen kavram yanılgılarına ilişkin öğretmen görüşlerini tespit etmektir. Yöntem: Bu çalışmada nitel araştırma modeli kullanılmıştır. Nitel araştırma desenlerinden durum çalışmasıdır. Bu kapsamda veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Elazığ il merkezinde görev yapan 20 okul öncesi öğretmeni oluşturmaktadır. Örnekleme yöntemi olarak kolay ulaşılabilir durum örneklemesi kullanılmıştır. Elde edilen veriler içerik analizi yöntemiyle çözümlenmiştir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kavram yanılgıları, Okul öncesi öğretmeni, Kavram öğretimi
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Bahça, L., Şahin, B., Ağırbaş, E., Gündoğdu, Y. ve Süzgün, S. N. (2019). Okul öncesi dönemde yaygın görülen kavram yanılgılarına ilişkin öğretmen görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.