Okul öncesi dönemde yaygın görülen kavram yanılgılarına ilişkin öğretmen görüşleri

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu çalışmanın amacı okul öncesi dönemde yaygın görülen kavram yanılgılarına ilişkin öğretmen görüşlerini tespit etmektir. Yöntem: Bu çalışmada nitel araştırma modeli kullanılmıştır. Nitel araştırma desenlerinden durum çalışmasıdır. Bu kapsamda veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Elazığ il merkezinde görev yapan 20 okul öncesi öğretmeni oluşturmaktadır. Örnekleme yöntemi olarak kolay ulaşılabilir durum örneklemesi kullanılmıştır. Elde edilen veriler içerik analizi yöntemiyle çözümlenmiştir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kavram yanılgıları, Okul öncesi öğretmeni, Kavram öğretimi

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Bahça, L., Şahin, B., Ağırbaş, E., Gündoğdu, Y. ve Süzgün, S. N. (2019). Okul öncesi dönemde yaygın görülen kavram yanılgılarına ilişkin öğretmen görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.