Indonesia technology disruption: facing an invisible opponent in the era of digitalized creative economy
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The world is witnessing the collapse of a powerful brand that have been existing for 10 to 30 years. One of them is NOKIA. They didn't do anything wrong but they collapsed. ln this article, we briefly review how the big bang disruption is increasingIy obvious to haunt every big existing brand, emerging of disruption and how do they respond to these changes. The study was conducted through literature study and survey to the incumbent in lndonesia. The finding indicate that there are shackles on the old mindset with difficulty to accept the fact. lnstead of doing the disruptive innovation, they still insist to do sustainability innovation...
Dünya geçtiğimiz onla otuz sene arasında hayatımızda olan bazı meşhur markaların çöküşüne tanık oluyor. Bunlarda bir tanesi de NOKlA. Hiçbir şeyi yanlış yapmadılar. ama çöktüler. Bu makalede, büyük markaların bozulmalarındaki artışın başka markalara da atlayabileceğinin gözle görülür olduğu ve bunların bu değişime nasıl karşılık verdikleri incelenecek. ÇaIışma literatür taraması ve görevli anketi ile yürütülmüştür. Sonuçlar, eski zihniyetlerin bu gerçekleri kabul etmesinin zor olduğunu göstermiştir. Yıkıcı bir yenilik yerine kalıcı yeniliği tercih etmektedirler...
Dünya geçtiğimiz onla otuz sene arasında hayatımızda olan bazı meşhur markaların çöküşüne tanık oluyor. Bunlarda bir tanesi de NOKlA. Hiçbir şeyi yanlış yapmadılar. ama çöktüler. Bu makalede, büyük markaların bozulmalarındaki artışın başka markalara da atlayabileceğinin gözle görülür olduğu ve bunların bu değişime nasıl karşılık verdikleri incelenecek. ÇaIışma literatür taraması ve görevli anketi ile yürütülmüştür. Sonuçlar, eski zihniyetlerin bu gerçekleri kabul etmesinin zor olduğunu göstermiştir. Yıkıcı bir yenilik yerine kalıcı yeniliği tercih etmektedirler...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Brand, Opponent, Marka, Rakip, Teknoloji ve rekabet, Technology and competition
Kaynak
2017 Faculty of Engineering and Natural Sciences International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Hariyadi, A. R. ve Ferdiansyah, R. (2017). Indonesia technology disruption: facing an invisible opponent in the era of digitalized creative economy. Demircan, Y. Ş. Ve Ünen, H. C. (ed.). 2017 Faculty of Engineering and Natural Sciences International Student Congress içinde (7-8 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.