Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının yaratıcılık hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Sürekli olarak gelişim ve değişim gösteren dünya, içinde bulunulan durumlara ilişkin özgün ve yeni fikirler üretme gereğini zorunlu kılmaktadır. Okul öncesi dönemde çocukların yaratıcılığının desteklenmesinde öğretmenlere ve ailelere farklı görevler düşmektedir. Okul öncesi dönemde çocuklar için gerekli zengin uyarıcı çevrenin oluşturulması, çocuklara rehberlik edilmesi ve gerekli durumlarda çocukların yaratıcılıklarının gelişimi için cesaretlendirilmeleri gerekmektedir. Bu nedenle çalışmada okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının yaratıcılık hakkında görüşlerinin incelenmesi amaçlanmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Yaratıcılık, Yaratıcılığı etkileyen faktörler, Okul öncesi eğitim, Aile, Çocuk
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Oğul, M., Denli, B., Gayret, H. ve Yıldız Çiçekler, C. (2019). Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının yaratıcılık hakkındaki görüşlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.