Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının yaratıcılık hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Sürekli olarak gelişim ve değişim gösteren dünya, içinde bulunulan durumlara ilişkin özgün ve yeni fikirler üretme gereğini zorunlu kılmaktadır. Okul öncesi dönemde çocukların yaratıcılığının desteklenmesinde öğretmenlere ve ailelere farklı görevler düşmektedir. Okul öncesi dönemde çocuklar için gerekli zengin uyarıcı çevrenin oluşturulması, çocuklara rehberlik edilmesi ve gerekli durumlarda çocukların yaratıcılıklarının gelişimi için cesaretlendirilmeleri gerekmektedir. Bu nedenle çalışmada okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının yaratıcılık hakkında görüşlerinin incelenmesi amaçlanmıştır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Yaratıcılık, Yaratıcılığı etkileyen faktörler, Okul öncesi eğitim, Aile, Çocuk

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Oğul, M., Denli, B., Gayret, H. ve Yıldız Çiçekler, C. (2019). Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının yaratıcılık hakkındaki görüşlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.