Visual culture, stereotypes and the media
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This presentation aims to discuss the relationship between visual culture, stereotypes, and how digital media spread them as well as the impact they have in our life. ln other words to obtain a close notion of how stereotypes impact on our way of thinking. This will include not just cultural stereotypes but also the impact over our perception of professions, such as architects, publicists or media managers.
Bu sunum, görsel kültür, stereotipler ve bunların dijital medya tarafından yayılması arasındaki ilişkiyi ve bunun yaşamlarımızdaki etkisini tartışmayı hedeflemektedir. Başka bir deyişle, stereotiplerlerin düşünme biçimlerimiz üzerindeki etkisine dair kapsamlı bir bakış geliştirmeyi amaçlamaktadır.
Bu sunum, görsel kültür, stereotipler ve bunların dijital medya tarafından yayılması arasındaki ilişkiyi ve bunun yaşamlarımızdaki etkisini tartışmayı hedeflemektedir. Başka bir deyişle, stereotiplerlerin düşünme biçimlerimiz üzerindeki etkisine dair kapsamlı bir bakış geliştirmeyi amaçlamaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Media, Visual, Culture, Medya, Görsel, Kültür
Kaynak
2015 İstanbul International Communication Students Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Eguiarte, D.M.K (2015). Visual culture, stereotypes and the media. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (29-30 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.