Kurumsal itibar ve kurumsal reklam ilişkisi üzerine bir çözümleme: Opet Petrolcülük A.Ş. örneği

dc.contributor.advisorAlan, Gülseli Aygül
dc.contributor.authorKuzucu, Gizem
dc.date.accessioned2024-07-12T22:27:29Z
dc.date.available2024-07-12T22:27:29Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019-09en_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Psikoloji Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractModern yönetim anlayışıyla hareket eden günümüzde faaliyet gösteren kurumlar artık kurumsal itibarın önemini ve gerekliliğini bilmektedirler. Kurumlar, sadece nitelikli ürün ve hizmetler üretmenin yanında kurumlarına olumlu kurumsal itibar kazandırma yollarını aramaktadırlar. Bu nedenle kurumsal itibar kazandırmak ve bunu sürdürmek için kurumsal reklamlardan yararlanmaktadırlar. Kurumsal reklamlar çeşitli kurumsal reklam türleriyle bu amaca hizmet etmektedirler. Bu çalışmamızda kurumsal itibar ve kurumsal reklam kavramları derinlemesine incelenmiş olup Fortune 500 ve Capital 500 itibar listesinde 2018-2017-2016 yılları arasında petrol ve akaryakıt alanında ön sıralarda yer alarak faaliyet gösteren Opet Petrolcülük A.Ş.’nin 2018-2017-2016 yılları arasında resmi Youtube kanalında yayınladığı kurumsal reklamları analiz edilmektedir. Yapılan incelemede elde edilen bilgiler bulgular ve sonuç bölümünde yer almaktadır.en_US
dc.description.abstractActing with modern management approach, today's corporations now know the importance and necessity of corporate reputation. In addition to producing only qualified products and services, institutions are seeking ways to gain positive corporate reputation for their institutions. For this reason, they use corporate advertising to gain and maintain corporate reputation. Corporate advertising serves this purpose with various types of corporate advertising. In this study, the concepts of corporate reputation and corporate advertising have been examined in depth and Opet Petrolcülük corporate ads puslished on the official Youtube channel between 2018-2017-2016 were analyzed. The information obtained in the examination is given in the findings and conclusion section.en_US
dc.identifier.citationKuzucu, G. (2019). Kurumsal itibar ve kurumsal reklam ilişkisi üzerine bir çözümleme: Opet Petrolcülük A.Ş. örneği / An analysis on relationship between corporate reputation and corporate advertising: Opet Petroleum Case (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/11626
dc.institutionauthorKuzucu, Gizemen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKT1664en_US
dc.subjectKurumsal İtibaren_US
dc.subjectKurumsal Reklamen_US
dc.subjectOpet Petrolcülük A.Ş.en_US
dc.subjectCorporate Reputationen_US
dc.subjectCorporate Advertisingen_US
dc.subjectOpet Petroleum Co.en_US
dc.titleKurumsal itibar ve kurumsal reklam ilişkisi üzerine bir çözümleme: Opet Petrolcülük A.Ş. örneğien_US
dc.title.alternativeAn analysis on relationship between corporate reputation and corporate advertising: Opet Petroleum caseen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Dosyalar

Orijinal paket
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Yükleniyor...
Küçük Resim
İsim:
Gizem_Kuzucu_171130103.pdf
Boyut:
2.68 MB
Biçim:
Adobe Portable Document Format
Açıklama:
Tam Metin / Full Text