Autonomy in language learning

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Dil eğitimindeki en önemli sorunlardan biri özellikle eski nesiI dil öğretmenler için çok tartışılan bir konu haline gelen öğrenen özerkliğidir. Öğrenen özerkliği, öğrencinin becerisi ile birlikte, materyali de uygun bir şekilde kavrayabilme isteğinin de test edildiği bir görüş olarak ortaya çıkmıştır. Öğrenme-öğrenci ilişkilerine tam bir işbirliği sunan bu kavram esas olarak öğrencinin öğrenme süreci ve içeriğiyle olan ilişkisiyle ilgilenir, Bu çaIışma, öğretmen ve öğrencilerın öğrenen özerkliğiyle ilgili düşüncelerini araştırmayı amaçlamaktadır...
One of the greatest issues in language education is learner autonomy which turned out to be a very debatable question. especially to the older generation of language teachers. lt is developed as a concept by which the learner's ability is put on test, along with his will to apprehend the material appropriately. lt inserts full collaboration in the teacher-student relation, but is essentially a matter of the learner's psychological relation to the process and content of learning...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Language learning, Autonomy in language learning, Dil öğrenimi, Dil öğreniminde özerklik

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Siljanovska, I. (2014). Autonomy in language learning. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (45-46 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.