Seeing through the eyes of blind: a case study of an ELT undergraduate student
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This presentation reports the results of a case-study conducted with a blind student, who enrolled in the pre-service teaching program in the EFL department of a university in southeast Turkey. The courses that she is enrolled in are all designed for learners who are not in special need. ln addition those courses do not include differentiated instruction for students with special needs when this student started the intensive English language program, she reported difficulties in her courses.
Bu sunum Türkiye'nin güneydoğusunda yer alan bir üniversitenin ELT bölümüne kayıtlı görme engelli bir öğrenci ile yürütülen bir örnek vaka çalışmasının sonuçlarının raporlamaktadır. Bu öğrencinin kayıtlı olduğu tüm dersler özel ihtiyaçları olmayan öğrencilere göre tasarlanmıştır. Buna ilaveten. bu dersler özel ihtiyaçları oIan öğrencilere farklılaştırılmış bir eğitim de sunmamaktadır. Bu öğrenci yoğun bir biçimde lngilizce dil programına başladığında derslerindeki zorlukları raporlanmıştır...
Bu sunum Türkiye'nin güneydoğusunda yer alan bir üniversitenin ELT bölümüne kayıtlı görme engelli bir öğrenci ile yürütülen bir örnek vaka çalışmasının sonuçlarının raporlamaktadır. Bu öğrencinin kayıtlı olduğu tüm dersler özel ihtiyaçları olmayan öğrencilere göre tasarlanmıştır. Buna ilaveten. bu dersler özel ihtiyaçları oIan öğrencilere farklılaştırılmış bir eğitim de sunmamaktadır. Bu öğrenci yoğun bir biçimde lngilizce dil programına başladığında derslerindeki zorlukları raporlanmıştır...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Students with disabilities, Engelli öğrenciler, Education system, Eğitim sistemi
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Çınarbaş, H.İ. (2014). Seeing through the eyes of blind: a case study of an ELT undergraduate student. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (44-44 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.