Seeing through the eyes of blind: a case study of an ELT undergraduate student

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This presentation reports the results of a case-study conducted with a blind student, who enrolled in the pre-service teaching program in the EFL department of a university in southeast Turkey. The courses that she is enrolled in are all designed for learners who are not in special need. ln addition those courses do not include differentiated instruction for students with special needs when this student started the intensive English language program, she reported difficulties in her courses.
Bu sunum Türkiye'nin güneydoğusunda yer alan bir üniversitenin ELT bölümüne kayıtlı görme engelli bir öğrenci ile yürütülen bir örnek vaka çalışmasının sonuçlarının raporlamaktadır. Bu öğrencinin kayıtlı olduğu tüm dersler özel ihtiyaçları olmayan öğrencilere göre tasarlanmıştır. Buna ilaveten. bu dersler özel ihtiyaçları oIan öğrencilere farklılaştırılmış bir eğitim de sunmamaktadır. Bu öğrenci yoğun bir biçimde lngilizce dil programına başladığında derslerindeki zorlukları raporlanmıştır...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Students with disabilities, Engelli öğrenciler, Education system, Eğitim sistemi

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Çınarbaş, H.İ. (2014). Seeing through the eyes of blind: a case study of an ELT undergraduate student. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (44-44 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.