The cultural target in the skill-portfolio for the nursing students
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The nursing students of Udine's University while they are in the hospital departments for their internship, are guided by a skill-portfolio. This portfolio documents the skills acquired and those to be acquired in connection of the technical, relational and educational goals inspiring the learning process in the specific settings. Students received this portfolio by the University with the aim to guide but also support their clinical learning: the tool orients students and clinical tutors in the entire process.
Udine Üniversitesi'ndeki hemşirelik öğrencileri yetenek portfolyosu rehberliğinde hastane bölümlerinde staj yapmaktadır. Bu formları, özel alanlardaki öğrenme sürecini teknik, ilişkisel ve eğitici amaçları içermektedir. Öğrenciler bu formları rehber amaçlı olarak üniversiteden alırlar. Ayrıca bu formlar, bütün süreç boyunca klinik öğretmenleri ve öğrencileri, klinik öğrenme konusunda destekler.
Udine Üniversitesi'ndeki hemşirelik öğrencileri yetenek portfolyosu rehberliğinde hastane bölümlerinde staj yapmaktadır. Bu formları, özel alanlardaki öğrenme sürecini teknik, ilişkisel ve eğitici amaçları içermektedir. Öğrenciler bu formları rehber amaçlı olarak üniversiteden alırlar. Ayrıca bu formlar, bütün süreç boyunca klinik öğretmenleri ve öğrencileri, klinik öğrenme konusunda destekler.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Nursing, University, Student, Skill, Form, Hemşire, Üniversite, Öğrenci, Beceri
Kaynak
2015 İstanbul International Student Congress School Of Nursing
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Davide, B. (2015). The cultural target in the skill-portfolio for the nursing students. Yurt, S. ve Göktaş, S.B. (ed.). 2015 İstanbul International Student Congress School Of Nursing (18-19 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.