Konut satım alımlarında tüketici davranışı ve marka algısı ile bilinirliğinin satın alıma etkisi

dc.contributor.advisorTelli, Sahure Gonca
dc.contributor.authorMoral, Seda
dc.date.accessioned2024-07-12T22:26:01Z
dc.date.available2024-07-12T22:26:01Z
dc.date.issued2018en_US
dc.date.submitted2018-09en_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, tüketici davranışı, marka algısı ve marka bilinirliğinin satın alma etkisini konut sektörü kapsamında ortaya koymaktır. Bu amaç çerçevesinde çalışma dört bölümde tamamlanmıştır. Birinci bölümde marka kavramı ele alınmış; markanın tanımı, önemi, yararları, marka ile ilişkili kavramlar açıklamıştır. Markanın özellikleri ve marka algılama süreci ele alınmıştır...en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to demonstrate the influence brand perception and brand reputation have on purchasing in housing sector. According to this aim, study has been concşuded in four chapters. In the first chapter, the concept of brand has eed focused on, the importance and benefits of branding, as well as other brand-related subjects have been explained...en_US
dc.identifier.citationMoral, S. (2018). Konut satım alımlarında tüketici davranışı ve marka algısı ile bilinirliğinin satın alıma etkisi / Influence of brand perception and reputation on customer behavior in house purchases (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/11417
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKT1452en_US
dc.subjectKonut sektörüen_US
dc.subjectMarka algısıen_US
dc.subjectMarga bilinirliğien_US
dc.subjectTüketici davranışlarıen_US
dc.subjectHousing sectoren_US
dc.subjectBrand perceptionen_US
dc.subjectCustomer behavioren_US
dc.titleKonut satım alımlarında tüketici davranışı ve marka algısı ile bilinirliğinin satın alıma etkisien_US
dc.title.alternativeInfluence of brand perception and reputation on customer behavior in house purchasesen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Dosyalar