Social movements and social networks in relation with girl's education

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This presentation critically approaches the emphasis on young females' physicality over social issues such as lack of access to education that they frequently experience. The methodology of this project is a qualitative empirical approach mainly analyzing the movie Rising Girl (20l3), processing online interviews by TED lecturers (Technology, Entertainment and Design), and those who have volunteered as teachers or socialmedia responsible in developing countries.
Bu sunum, genç kızların sık sık deneyimledikleri eğitime erişim eksikliği gibi toplumsal sorunlara eleştirel olarak yaklaşmaktadır. Bu projenin yöntemi, Rising Girl (2013) filmini analiz etmek ve TED (Technology, Entertainment and Design-Teknoloji, Eğlence ve Tasarım) eğitimcileri ve gelişmekte olan ülkelerde sosyal medya sorumlusu veya öğretmen olarak gönüllük yapanlarla çevrimiçi görüşmeler yürütmek olan nitel ampirik yaklaşımlardır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Social movement, Social network, Education, Digitalization, Sosyal hareket, Sosyal ağ, Eğitim, Dijitalleşme

Kaynak

2015 İstanbul International Communication Students Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Drabova, V. (2015). Social movements and social networks in relation with girl's education. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (15-16 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.