Okul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının geliştirmeleri üzerine yapılan eylem araştırması
No Thumbnail Available
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Maltepe Üniversitesi
Access Rights
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Abstract
Amaç: Bu çalışma okul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarını daha etkili hala getirmesini amaçlayan bir eylem araştırması olarak planlanmıştır. Araştırma kapsamında değerlendirme sürecini daha etkili hale getirmenin yanı sıra, değerlendirme sürecini öğrenme sürecine entegre eden bir süreç hedeflenmektedir. Araştırmada öğretmenin kendisini ve öğrencileri değerlendirmesi bu değerlendirmeleri kullanarak biçimlendirici değerlendirme sürecini oluşturması beklenmektedir. Değerlendirme ile uygulanan etkinliklerin öğrencilerin bu süreçteki katılımları, öğretmenin öğrencileri ve kendisi ile ilgili gözlemlerinin sonucunda hedeflenen sürece ne oranda erişebildiği izlenir.
Description
Keywords
Okul öncesi, Değerlendirme, Eylem araştırması, Biçimlendirici değerlendirme
Journal or Series
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Value
Scopus Q Value
Volume
Issue
Citation
Koçak, Z., Erciyas, B. ve Sevüktekin, Z. B. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının geliştirmeleri üzerine yapılan eylem araştırması. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.