Okul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının geliştirmeleri üzerine yapılan eylem araştırması

No Thumbnail Available

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Maltepe Üniversitesi

Access Rights

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Amaç: Bu çalışma okul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarını daha etkili hala getirmesini amaçlayan bir eylem araştırması olarak planlanmıştır. Araştırma kapsamında değerlendirme sürecini daha etkili hale getirmenin yanı sıra, değerlendirme sürecini öğrenme sürecine entegre eden bir süreç hedeflenmektedir. Araştırmada öğretmenin kendisini ve öğrencileri değerlendirmesi bu değerlendirmeleri kullanarak biçimlendirici değerlendirme sürecini oluşturması beklenmektedir. Değerlendirme ile uygulanan etkinliklerin öğrencilerin bu süreçteki katılımları, öğretmenin öğrencileri ve kendisi ile ilgili gözlemlerinin sonucunda hedeflenen sürece ne oranda erişebildiği izlenir.

Description

Keywords

Okul öncesi, Değerlendirme, Eylem araştırması, Biçimlendirici değerlendirme

Journal or Series

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Value

Scopus Q Value

Volume

Issue

Citation

Koçak, Z., Erciyas, B. ve Sevüktekin, Z. B. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının geliştirmeleri üzerine yapılan eylem araştırması. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.