Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkında görüşleri

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu araştırma okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkında görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Yöntem: Araştırma 2018-2019 eğitim öğretim yılında Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliğinde öğrenim gören son sınıf öğretmen adayları ile gerçekleşmiştir. Araştırma nitel araştırma yöntemi benimsenerek yapılmış veriler görüşme formu ile toplanmıştır. Verilerin analizinde içerik analizi yapılarak, öğretmen adaylarının düşünceleri kategorilere dönüştürülmüştür.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Okul öncesi, Öğretmen adayı, Öğretmenlik uygulaması

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Kaya, S., Kalyoncu, Z. ve Çapan, F. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkında görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.