Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkında görüşleri
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu araştırma okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkında görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Yöntem: Araştırma 2018-2019 eğitim öğretim yılında Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliğinde öğrenim gören son sınıf öğretmen adayları ile gerçekleşmiştir. Araştırma nitel araştırma yöntemi benimsenerek yapılmış veriler görüşme formu ile toplanmıştır. Verilerin analizinde içerik analizi yapılarak, öğretmen adaylarının düşünceleri kategorilere dönüştürülmüştür.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi, Öğretmen adayı, Öğretmenlik uygulaması
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kaya, S., Kalyoncu, Z. ve Çapan, F. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkında görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.