Pilot interdisciplinary teaching approach in chemistry teaching and environmental education: "water chemistry, cycle, management, pollution and quality control"

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This presentation deals with the instruction of chemistry, cycle, management of water, as well as water pollution and its quality control. The objectives of the project are the multidisciplinary approach of this scientific issue, the improvement of knowledge and the development of correct attitudes and practices of the students. Hydrological cycIe is the natural phenomenon of continuous recycling of the Earth's water in the hydrosphere and atmosphere. The perpetual of this...
Sunum, kimya öğretimi, çevrim, suyun yönetimi. su kirliliği ve kalite kontrolü ile ilgilidir. Projenin amacı, bu bilimsel sorunun disiplinler arası yaklaşımı, bilginin gelişimi, doğru tutumların geliştirilmesi ve öğrenci uygulamalarıdır, Hidrolojik çevrim yeryüzünün suyunun hidrosfer ve atmosferde süregelen geri dönüşümünün doğal olayıdır, Bu prosedürün kalıcılığı güneş enerjisi sebebiyle meydana gelir ve bu toprağın nemini kontrol eden hadisedir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Chemistry teaching, Water chemistry, Management of water, Kimya eğitimi, Su kimyası, Su yönetimi

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Evaggelos, V. (2014). Pilot interdisciplinary teaching approach in chemistry teaching and environmental education: "water chemistry, cycle, management, pollution and quality control". Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (82-83 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.