Pilot interdisciplinary teaching approach in chemistry teaching and environmental education: "water chemistry, cycle, management, pollution and quality control"
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This presentation deals with the instruction of chemistry, cycle, management of water, as well as water pollution and its quality control. The objectives of the project are the multidisciplinary approach of this scientific issue, the improvement of knowledge and the development of correct attitudes and practices of the students. Hydrological cycIe is the natural phenomenon of continuous recycling of the Earth's water in the hydrosphere and atmosphere. The perpetual of this...
Sunum, kimya öğretimi, çevrim, suyun yönetimi. su kirliliği ve kalite kontrolü ile ilgilidir. Projenin amacı, bu bilimsel sorunun disiplinler arası yaklaşımı, bilginin gelişimi, doğru tutumların geliştirilmesi ve öğrenci uygulamalarıdır, Hidrolojik çevrim yeryüzünün suyunun hidrosfer ve atmosferde süregelen geri dönüşümünün doğal olayıdır, Bu prosedürün kalıcılığı güneş enerjisi sebebiyle meydana gelir ve bu toprağın nemini kontrol eden hadisedir...
Sunum, kimya öğretimi, çevrim, suyun yönetimi. su kirliliği ve kalite kontrolü ile ilgilidir. Projenin amacı, bu bilimsel sorunun disiplinler arası yaklaşımı, bilginin gelişimi, doğru tutumların geliştirilmesi ve öğrenci uygulamalarıdır, Hidrolojik çevrim yeryüzünün suyunun hidrosfer ve atmosferde süregelen geri dönüşümünün doğal olayıdır, Bu prosedürün kalıcılığı güneş enerjisi sebebiyle meydana gelir ve bu toprağın nemini kontrol eden hadisedir...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Chemistry teaching, Water chemistry, Management of water, Kimya eğitimi, Su kimyası, Su yönetimi
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Evaggelos, V. (2014). Pilot interdisciplinary teaching approach in chemistry teaching and environmental education: "water chemistry, cycle, management, pollution and quality control". Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (82-83 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.