lntegration of technology into language classes: the other side of the coin
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
With the development of technology, foreign Ianguage education has taken a new turn. Technology has led the way for new teaching and Iearning perspectives in language education. One of the greatest advantages technology offers is that students have much more opportunities to learn and practice English outside the classroom. Language teachers have also started to assign homework that is done through the use of technology. However, it should be investigated whether and to what extent students consider technology-based homework as beneficial...
Teknolojinin gelişmesi ile yabancı dil eğitimi yeni bir doneme girdi, Teknoloji dil eğitiminde yeni öğrenme ve öğretim perspektifleri getirmektedir. Teknolojinin sağladığı en büyük avantajlardan biri öğrencilere sınıf dışında lngilizce öğrenme ve pratiğinde pek çok fırsatlar sunmasıdır. Dil öğretmenleri de çoğunlukla teknoloji kullanımlı ödevler vermeye başladılar. Bununla beraber teknoloji ağırlıklı ödevler vermenin ne dereceye kadar yararlı olup olmadığının araştırılması gerekir...
Teknolojinin gelişmesi ile yabancı dil eğitimi yeni bir doneme girdi, Teknoloji dil eğitiminde yeni öğrenme ve öğretim perspektifleri getirmektedir. Teknolojinin sağladığı en büyük avantajlardan biri öğrencilere sınıf dışında lngilizce öğrenme ve pratiğinde pek çok fırsatlar sunmasıdır. Dil öğretmenleri de çoğunlukla teknoloji kullanımlı ödevler vermeye başladılar. Bununla beraber teknoloji ağırlıklı ödevler vermenin ne dereceye kadar yararlı olup olmadığının araştırılması gerekir...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Language learning, Language education, Language education and technology, Dil öğrenimi, Dil eğitimi, Dil eğitimi ve teknoloji
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kekeç, M. (2014). lntegration of technology into language classes: the other side of the coin. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (57-57 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.