lntegration of technology into language classes: the other side of the coin

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

With the development of technology, foreign Ianguage education has taken a new turn. Technology has led the way for new teaching and Iearning perspectives in language education. One of the greatest advantages technology offers is that students have much more opportunities to learn and practice English outside the classroom. Language teachers have also started to assign homework that is done through the use of technology. However, it should be investigated whether and to what extent students consider technology-based homework as beneficial...
Teknolojinin gelişmesi ile yabancı dil eğitimi yeni bir doneme girdi, Teknoloji dil eğitiminde yeni öğrenme ve öğretim perspektifleri getirmektedir. Teknolojinin sağladığı en büyük avantajlardan biri öğrencilere sınıf dışında lngilizce öğrenme ve pratiğinde pek çok fırsatlar sunmasıdır. Dil öğretmenleri de çoğunlukla teknoloji kullanımlı ödevler vermeye başladılar. Bununla beraber teknoloji ağırlıklı ödevler vermenin ne dereceye kadar yararlı olup olmadığının araştırılması gerekir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Language learning, Language education, Language education and technology, Dil öğrenimi, Dil eğitimi, Dil eğitimi ve teknoloji

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Kekeç, M. (2014). lntegration of technology into language classes: the other side of the coin. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (57-57 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.