Moodle development and globalizing interactions
Küçük Resim Yok
Tarih
2018
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Globalization is a process of interaction and human interaction aided by information technology. Our paper is aimed to present how interaction between it professionals influences to the development of Moodle's open source platform and what are the benefits of doing so. For the purpose scientific articles and web resources representing this dwelopment from the creation of Moodle by Martin Dougiamas and it publication in 2002 are examined and analyzed.
Küreselleşme, bilgi teknolojisinin yardımıyla etiıleşım ve insan etkileşimi sürecidir. Bildirimiz bilgi teknolojisi uzmanlarının Moodle'n gelişiminin açık kaynak platformuna etkileri ve böyle yapmanın yararları arasındaki etkileşimi sunmayı amaçlamaktadır. Bilimsel makaleleri ve web kaynaklarını tanıtan Martin Dougiamas vasıtasıyla genel kamu lisansı altında mevcut olan Moodle'n oluşumundan bu gelişme ve 2002'de yayınlanması incelenmiş ve analiz edilmiştir.
Küreselleşme, bilgi teknolojisinin yardımıyla etiıleşım ve insan etkileşimi sürecidir. Bildirimiz bilgi teknolojisi uzmanlarının Moodle'n gelişiminin açık kaynak platformuna etkileri ve böyle yapmanın yararları arasındaki etkileşimi sunmayı amaçlamaktadır. Bilimsel makaleleri ve web kaynaklarını tanıtan Martin Dougiamas vasıtasıyla genel kamu lisansı altında mevcut olan Moodle'n oluşumundan bu gelişme ve 2002'de yayınlanması incelenmiş ve analiz edilmiştir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Globalization, İnformation, Technology, Moodle, Küreselleşme, Bilgi, Teknoloji
Kaynak
2018 İstanbul International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Yordanova, R. ve Nikolova, P. (2018). Moodle development and globalizing interactions. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (124-125 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.