Video art in art space and cinema: identical and their significance
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
"History of Presence" or the current societies are integrated with the digital images and controlled by advanced technologies. ln this relationship of "the real" and "the image/s' the artist claims to simpIify the video in order to deal with the issues of existence as of today and the cinema on a larger scale becomes the important tool to represent/present/construct the identities and cultural features.
Dijital imgelerle teknolojinin manifestolarına boğulmuş durumdayız. Sanatçı varoluş sorunlarıyla başa çıka bilmek için videoyu basitleştirdi ve sinema birbirinin tıpa tıp aynı kültürel özellikleri temsil etmek için geniş çapta önemli bir faktör haline geldi. Minimalist bir yaklaşım olarak video sanatı hem sinemayı hem de onun yaşam deneyimini kesintiye uğratan üretimini eleştirir.
Dijital imgelerle teknolojinin manifestolarına boğulmuş durumdayız. Sanatçı varoluş sorunlarıyla başa çıka bilmek için videoyu basitleştirdi ve sinema birbirinin tıpa tıp aynı kültürel özellikleri temsil etmek için geniş çapta önemli bir faktör haline geldi. Minimalist bir yaklaşım olarak video sanatı hem sinemayı hem de onun yaşam deneyimini kesintiye uğratan üretimini eleştirir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Cinema, Video art, Art, Sinema, Sanat
Kaynak
2015 İstanbul International Student Congress: Faculty Of Fine Arts
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Khan, H.A. (2015). Video art in art space and cinema: identical and their significance. Salta, Z.H. (ed.). 2015 İstanbul International Student Congress: Faculty Of Fine Arts (15-16 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.