Multiple intelligences in language learning

Küçük Resim Yok

Tarih

2016

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This research paper is written for instructors who have been teaching for mixed intelligence classes, solution for those problems is a guide book for instructors. This guide book includes eflective approaches and different tasks for most dominant combination of intelligence of learners. These strategies were selected and combined as result of students' and instructors' interview analysis.
Bu araştırma karma zeka sınıflarına ders veren eğitimciler için yazılmıştır. Bu problemler için çözüm eğitimciler için rehber kitaptır. Bu rehber kitap etkili yaklaşımlar ve farklı görevler için en baskın öğrenenlerin zeki kombinasyonlarını içermektedir. Bu stratejiler öğrencilerin ve eğitimcilerin görüşme analizlerinin sonucu olarak seçildi ve birleştirildi. Öğrenenler tarafından bu stratejilerin kullanımı daha iyi ve daha çabuk dil ediniminde eğitimcileri aktifleştirmek ve sırasıyla ilerleyen öğrencilere yardımcı olacaktır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Multiple intelligences, Çoklu zeka, Dil öğrenme, Language learning

Kaynak

Maltepe University International Education Student Congress 2016

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Sary, A. (2016). Multiple intelligences in language learning / Dil öğrenmede çoklu zeka. Maltepe University International Education Student Congress 2016, Maltepe Üniversitesi. s. 5-7.