Multiple intelligences in language learning
Küçük Resim Yok
Tarih
2016
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This research paper is written for instructors who have been teaching for mixed intelligence classes, solution for those problems is a guide book for instructors. This guide book includes eflective approaches and different tasks for most dominant combination of intelligence of learners. These strategies were selected and combined as result of students' and instructors' interview analysis.
Bu araştırma karma zeka sınıflarına ders veren eğitimciler için yazılmıştır. Bu problemler için çözüm eğitimciler için rehber kitaptır. Bu rehber kitap etkili yaklaşımlar ve farklı görevler için en baskın öğrenenlerin zeki kombinasyonlarını içermektedir. Bu stratejiler öğrencilerin ve eğitimcilerin görüşme analizlerinin sonucu olarak seçildi ve birleştirildi. Öğrenenler tarafından bu stratejilerin kullanımı daha iyi ve daha çabuk dil ediniminde eğitimcileri aktifleştirmek ve sırasıyla ilerleyen öğrencilere yardımcı olacaktır.
Bu araştırma karma zeka sınıflarına ders veren eğitimciler için yazılmıştır. Bu problemler için çözüm eğitimciler için rehber kitaptır. Bu rehber kitap etkili yaklaşımlar ve farklı görevler için en baskın öğrenenlerin zeki kombinasyonlarını içermektedir. Bu stratejiler öğrencilerin ve eğitimcilerin görüşme analizlerinin sonucu olarak seçildi ve birleştirildi. Öğrenenler tarafından bu stratejilerin kullanımı daha iyi ve daha çabuk dil ediniminde eğitimcileri aktifleştirmek ve sırasıyla ilerleyen öğrencilere yardımcı olacaktır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Multiple intelligences, Çoklu zeka, Dil öğrenme, Language learning
Kaynak
Maltepe University International Education Student Congress 2016
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Sary, A. (2016). Multiple intelligences in language learning / Dil öğrenmede çoklu zeka. Maltepe University International Education Student Congress 2016, Maltepe Üniversitesi. s. 5-7.