Self-regulation efficiency between high lQ and normal intelligence students
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The aim of this study is to recognize the learning process of gifted children and the self-regula|ion efficiency of them. We hypothesize that gifted-children show better self-regulatory efficiency than normal intelIigence children. The context of our study is researching the effects of self-regulalions of gifted children on their performances in classes comparing to normal-ability children. The reason of choosing this context is the lack of the researches about this study...
Bu çalışmanın amacı üstün yetenekli çocukların öğrenme süreçlerin, ve öz-düzenleme becerilerini incelemektir. Hipotezimiz, üstün yetenekli çocukların normal zekalı çocuklara göre daha iyi öz-düzenleme becerileri göstereceğidir, Çalışmanın konusu, üstün yetenekli ve normal yetenekli öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin sınıftaki performanslarına etkisinin karşılaştırılarak araştırılmasıdır. Bu konunun seçilmesinin sebebi, bu çalışma hakkındaki araştırmaların eksikliğidir...
Bu çalışmanın amacı üstün yetenekli çocukların öğrenme süreçlerin, ve öz-düzenleme becerilerini incelemektir. Hipotezimiz, üstün yetenekli çocukların normal zekalı çocuklara göre daha iyi öz-düzenleme becerileri göstereceğidir, Çalışmanın konusu, üstün yetenekli ve normal yetenekli öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin sınıftaki performanslarına etkisinin karşılaştırılarak araştırılmasıdır. Bu konunun seçilmesinin sebebi, bu çalışma hakkındaki araştırmaların eksikliğidir...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Gifted children, Self-regulation efficiency, Üstün yetenekli çocuklar, Öz-düzenleme becerisi
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Bektaş, D. (2014). Self-regulation efficiency between high lQ and normal intelligence students. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (29-30 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.