Self-regulation efficiency between high lQ and normal intelligence students

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The aim of this study is to recognize the learning process of gifted children and the self-regula|ion efficiency of them. We hypothesize that gifted-children show better self-regulatory efficiency than normal intelIigence children. The context of our study is researching the effects of self-regulalions of gifted children on their performances in classes comparing to normal-ability children. The reason of choosing this context is the lack of the researches about this study...
Bu çalışmanın amacı üstün yetenekli çocukların öğrenme süreçlerin, ve öz-düzenleme becerilerini incelemektir. Hipotezimiz, üstün yetenekli çocukların normal zekalı çocuklara göre daha iyi öz-düzenleme becerileri göstereceğidir, Çalışmanın konusu, üstün yetenekli ve normal yetenekli öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin sınıftaki performanslarına etkisinin karşılaştırılarak araştırılmasıdır. Bu konunun seçilmesinin sebebi, bu çalışma hakkındaki araştırmaların eksikliğidir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Gifted children, Self-regulation efficiency, Üstün yetenekli çocuklar, Öz-düzenleme becerisi

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Bektaş, D. (2014). Self-regulation efficiency between high lQ and normal intelligence students. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (29-30 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.