Okul öncesi çocuklarda mekânsal becerilerin değerlendirilmesi

dc.contributor.authorMadendere, Zeliha
dc.contributor.authorDurmuş, Yağmur
dc.contributor.authorPehlevan, Berna
dc.contributor.authorCan, Reyhan
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:34Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:34Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Okul öncesi dönem, çocuklarda temel mekânsal kavramların kazanıldığı önemli bir dönemdir. Milli Eğitim Bakanlığının Okul Öncesi Eğitim Programında, mekânsal becerilerle ilgili kazanımların arasında, 48-60 aylık çocuklar için “mekânda konum ile ilgili yönergeleri uygular.” , 60-72 aylık çocuklar için “Bir dizi içerisindeki nesneleri birbirine göre konumlarını söyler.” ifadeleri yer almaktadır. Çocukların mekânsal becerileri kazanmaları ve bu becerileri günlük hayatta kullanabilmeleri gelişimsel açıdan önemli bir yer taşımaktadır. Bu bilgiler ışığında çalışma çocukların mekânda konum becerilerini değerlendirmek amacıyla planlanmıştır.en_US
dc.identifier.citationMadendere, Z., Durmuş, Y., Pehlevan, B. ve Can, R. (2019). Okul öncesi çocuklarda mekânsal becerilerin değerlendirilmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/757
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06227
dc.subjectMekânda konumen_US
dc.subjectMatematiken_US
dc.subjectOkul öncesien_US
dc.titleOkul öncesi çocuklarda mekânsal becerilerin değerlendirilmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar