Okul öncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmak
dc.authorid | 0000-0002-8835-5150 | en_US |
dc.contributor.author | Oktay, Ayla | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:36:34Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:36:34Z | |
dc.date.issued | 1982 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü | en_US |
dc.description.abstract | Günümüzde çocuk psikolojisi ve eğitimi konusunda çalışan araştırıcıların bir bölümü «zeka ve öğrenme» konusu ile de yakından ilgilenmektedirler. Çocuğun zekası ile öğrenme yeteneğinin geliştirilebilmesi konusu, anne-babalar tarafından da uzmanlara en sık sorulan sorular arasındadır. Çocuktaki zeka potansiyeli nasıl geliştirilir ve çocuğun özellikle «programlı öğretim» dediğimiz ilkokul öğretimine hazır olabilmesi için ne gibi önlemlerin alınması uygun olur? | en_US |
dc.identifier.citation | Oktay, A. (1982). Okul öncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmak. Eğitim ve Bilim Dergisi. 7(39), s. 11-18. | en_US |
dc.identifier.endpage | 18 | en_US |
dc.identifier.issn | 1300-1337 | |
dc.identifier.issue | 39 | en_US |
dc.identifier.scopusquality | Q3 | en_US |
dc.identifier.startpage | 11 | en_US |
dc.identifier.uri | http://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/5720/2230 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/1057 | |
dc.identifier.volume | 7 | en_US |
dc.institutionauthor | Oktay, Ayla | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Türk Eğitim Derneği | en_US |
dc.relation.ispartof | Eğitim ve Bilim Dergisi | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.snmz | KY00709 | |
dc.title | Okul öncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmak | en_US |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |