Addiction to modeling softwares

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Technology, as it has became unavoidable part of everyday life, has also entered the classrooms for Architectural and Civil engineering design courses. Teachers of Architectural design, have different views on development of creative processes in students. Some teachers support the idea of usage of software, straight from the first year of study. Others oppose it, with explanation that the true creativity can flourish only if it is not constrained by commercial software...

Gündelik yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline gelen teknoloji aynı zamanda benzer bir şekilde Mimarlık ve lnşaat Mühendisliği tasarım derslerinde kullanılmak üzere sınıflara girmiştir. Mimari tasarım dersi veren öğretim üyeleri, öğrencilerin yaratıcılık süreçlerinin geliştirilmesi hakkında farklı görüşlere sahiplerdir. Bazı akademisyenler yazılımın hemen birinci sınıfta kullanılması fikrini desteklemektedir. Diğerleri, gerçek yaratıcılığın ticari yazılımlarla sınırlandırılmadığı takdirde daha çok gelişebileceğini savunarak buna karşı çıkmaktadırlar...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

3D simulation techniques, Creativity, Technology and architecture, 3D simülasyon teknikleri, Yaratıcılık, Teknoloji ve mimarlık

Kaynak

2014 Istanbul International Arts and Sciences Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Ivezic, M. ve Ukropina, K. (2014). Addiction to modeling softwares / Modelleme yazılımına bağımlılık. Arcan, K. ve Somyürek, E.T. (ed.). 2014 Istanbul International Arts and Sciences Student Congress içinde (48-50 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.