Ortaöğretim kurumlarında biyoloji derslerinde görevli öğretmenlerin laboratuvardan yararlanma durumlarının değerlendirilmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2001
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bu çalışmada liselerde görev yapan öğretmenlerin laboratuvar yöntemini derslerinde düzenli olarak kullanıp kullanmadıkları ve eğer kullanmıyorlarsa yeterince kullanmama nedenleri araştırılmıştır. Durumun belirlenmesi amacıyla hazırlanan anket formIarı Balıkesir ilinden seçilen liselerdeki 37 biyoloji öğretmenine uygulanarak değerlendirilmiştir.
In this study has been investiaged if the Lycee Biology teachers use the laboratory technique in their lessons regulary if not explaining reason why they could not use this technique sufficiently. A questionnaire was applied to biology teachers (N=37) in selected Lyces in Balıkesir in order to determine the situation and evaulated.
In this study has been investiaged if the Lycee Biology teachers use the laboratory technique in their lessons regulary if not explaining reason why they could not use this technique sufficiently. A questionnaire was applied to biology teachers (N=37) in selected Lyces in Balıkesir in order to determine the situation and evaulated.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Biyoloji, Biyoloji eğitimi, Laboratuvar çalışmaları, Biology, Biology education, Laboratory work
Kaynak
Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Nakiboğlu, C. ve İşbilir, A. (2001). Ortaöğretim kurumlarında biyoloji derslerinde görevli öğretmenlerin laboratuvardan yararlanma durumlarının değerlendirilmesi. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (521-27 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.