Ortaöğretim kurumlarında biyoloji derslerinde görevli öğretmenlerin laboratuvardan yararlanma durumlarının değerlendirilmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2001

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Bu çalışmada liselerde görev yapan öğretmenlerin laboratuvar yöntemini derslerinde düzenli olarak kullanıp kullanmadıkları ve eğer kullanmıyorlarsa yeterince kullanmama nedenleri araştırılmıştır. Durumun belirlenmesi amacıyla hazırlanan anket formIarı Balıkesir ilinden seçilen liselerdeki 37 biyoloji öğretmenine uygulanarak değerlendirilmiştir.
In this study has been investiaged if the Lycee Biology teachers use the laboratory technique in their lessons regulary if not explaining reason why they could not use this technique sufficiently. A questionnaire was applied to biology teachers (N=37) in selected Lyces in Balıkesir in order to determine the situation and evaulated.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Biyoloji, Biyoloji eğitimi, Laboratuvar çalışmaları, Biology, Biology education, Laboratory work

Kaynak

Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Nakiboğlu, C. ve İşbilir, A. (2001). Ortaöğretim kurumlarında biyoloji derslerinde görevli öğretmenlerin laboratuvardan yararlanma durumlarının değerlendirilmesi. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (521-27 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.